LtdEdFred Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Rimelig pen klatt, med 65000 farger. Samsung S100 Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 S100 er vel ikke akkurat ny... og 80-100 timer standby da gitt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg vet, det er jo helt sinnsykt. Ødelegge et par (T100 har jo samme) kjempetelefoner med en så viktig detalj, men den har vel som lillebror dobbelt batteri (altså det følger med to batterier. Man trenger også kun batteriet for å lade siden det må allikevel tas ut av telefonen når det skal lades. Kjekt å alltid ha et fullt batteri så om telefonen blacker ut akkurat i det du skal på jobben kan du bare smelle på det andre batteriet.) Tenk deg grafikk muligheten med 65000 farger :o Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Joda, har brukt t100 litt, og displayet er meget bra Meget lekker kalender og flotte animerte wallpapers. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Men har dere sett S300 da? Den har også 65.000 farger, men i begge displayene!! 40 stemmer i de polyfoniske ringetonene, java, GPRS, MMS... Og kun 77 gram!! ' Min neste telefon når Nokiaen min dør... (kommer i februar) Lenke til kommentar
runegri Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg vet, det er jo helt sinnsykt. Ødelegge et par (T100 har jo samme) kjempetelefoner med en så viktig detalj, men den har vel som lillebror dobbelt batteri (altså det følger med to batterier. Man trenger også kun batteriet for å lade siden det må allikevel tas ut av telefonen når det skal lades. Kjekt å alltid ha et fullt batteri så om telefonen blacker ut akkurat i det du skal på jobben kan du bare smelle på det andre batteriet.) Tenk deg grafikk muligheten med 65000 farger :o Batteritiden er faktisk ikke så verst. Jeg bruker min som vekkerklokke, men jeg kan likevel skru den av om natten, for den skrur seg på automatisk på det klokkeslettet jeg har satt den på. Så jeg lader min ca en til to ganger i uka, da bruker jeg det største batteriet. Og ellers er telefonen finfin. Super skjerm og fin lyd. Det er bare synd at javaen ikke fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Svenske Mobil.nu testet Samsungs nye S-100 og ga den 68% i rating. I sammenlignig fikk t68i 76%, mens S55 86%, som bortsett fra Microsoft sin telfon er den beste tilgjengelige på markedet! Minuset var at den ikke støttet MMS, noe som er helt idiotisk siden noe av poenget i fargeskjerm er å kunne vise bilder.... :-? Ellers for de om er interresert er det to batterier medfølgende (som ved t100) og handsfree. Ganske greit! :wink: Prisen ligger vel omkring en 4500,- Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Mye pent sagt om S100, men når tid kommer den til Norge ? T100 er jo lekker også, men den kan vel ta imot MMS bilder den vel ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Skal vi stole på M-Lady: (kommer i februar) T100 kan ikke[/b] ta imot MMS. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Mener å ha lest at S 300 skulle komme ut på vårparten mars, april og ikke februar ihvertfall. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Han mente S100 Lenke til kommentar
stjerneglimt Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 i følge nettsidene til samsung.se skal s300 lanseres i februar- men om den kommer da spørs. Har akkurat fått mail fra de, og der sier de ingenting om at den skal ha mms. Det de nevner er ems,grps og triband Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 S 300 skal ha MMS og innebygget kamera ifølge Mobil.nu! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Uff, hater klapp-mobiler Sorry postingen. Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 70 forskjellige instrumenter i de polyfoniske ringetonene til S300 ? Tøfft, dette har gått meg hus forbi. Derimot at den har 65 K farger har jeg fått med meg *sikle*. Bare en eller annen mobil produsent kvitter seg med antennen, så må jeg vel gå til innkjøp av en slik en Så ett lite nybegynner spørsmål. Er det oppløsningen på 7210 som gjør at jeg syntes det ser kornete ut, eller hva er det som gjør at man ser forskjellige fargenøyanser i ett feks svart felt? jeg har "fullt" (les endel), grå hvite prikker over hele skjermen... Det er normalt? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmmmm...... Jeg er ingen ekspert på 7210, bortsett fra at jeg har lest i en review at de mente skjermen var røten! Sånn halvnedtonet og matt, men kornete kan jeg ikke huse å ha lest.... Sjekk litt rundt på nettet om du finner problemet! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 når det gjelder s100 og batteri tid så må det jo sies at det er skralt. Men batteriet er av den nye typen der batteriet blir HELT fult fordi om det ikke var HELT tomt. Dette er en god egenskap, slik at når man er hjemme kan man bare sette i laderen så er det fullt når du ska ut... mener å ha hørt det i alle fall... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hmmmm...... Jeg er ingen ekspert på 7210, bortsett fra at jeg har lest i en review at de mente skjermen var røten! Sånn halvnedtonet og matt, men kornete kan jeg ikke huse å ha lest.... Sjekk litt rundt på nettet om du finner problemet! Synes min ser helt fin ut jeg (har 6610, men det er jo null forskjell) Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg kjenner en som har 7210, men jeg møter han sjelden, får vel heller ta å banke på døra hans for å sammenligne. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mobil.nu's review på 7210 i høst mente de at skjermen var dårlig. Utifra bilder jeg har sett så syns ikke jeg det.... Men bildene på siden var definitivt dårlige, så kan hende de hadde en slags pre-versjon..... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå