Dy§no Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du skriver du bare vil ha programmer med åpen kildekode, og samtidig ha utorrent. Fra deres FAQ; Is µTorrent open source? No. It is not likely to become open source ever. Kilde Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvor står det at µTorrent skal være med? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvor står det at µTorrent skal være med? 9296497[/snapback] I PDF-filen med invitasjonen. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ah, jeg leste alt unntatt den. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prosjektet ser spennende ut. Men jeg tror du bør få gjort noe med designet og brukergrensesnittet. Websidene var muligens litt triste, samtidig som navigasjonen og plasseringen av elementene langt fra var på topp. Ellers, stå på! Lenke til kommentar
McNabUx Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) µTorrent var med i den originale ideen, men ble tatt ut p.g.a at det skulle være en CD med kun åpen kildekode. PDF filen er dessverre ikke blitt redigert. Det et designet ikke er så spennende, men det er heller ikke tanken at den skal være så hip og kuult. Men det går også på de at webdesign er ikke min ekspertise, jeg lærer meg CSS mens jeg holder på med dette prosjektet. Men navigasjonen er viktig, så dersom dere har kommentarer til den, så vil jeg gjerne høre det. Også om det generelle designet. Og har dere noen kodesnutter som kan hjelpe oss med å få til det designet så er det Endret 16. august 2007 av McNabUx Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tja. Siden HTMLen skal være på CD-en er det kanskje en ide å ta en liten titt på hvordan det er blitt gjort av andre? Hva med å kjøpe noen PC-blader hvor man får med CD-er/DVD-er med shareware og annet crap og se hvordan det er blitt gjort på disse? Da får du i hvertfall et inntrykk av hva den vanlige mannen i gata kanskje er vant med fra før av? Bare en tanke fra min side. Forøvrig trenger ikke designet være hippt og kult. Men kanskje litt mer fargerikt? Hold det simpelt, men spennende nok til at man ikke overser siden. Hadde jeg hatt litt bedre tid så kunne jeg godt tenkt meg å bli innvolvert i prosjektet. Mulig jeg får litt mer tid nærmere jul. Vi får se Lenke til kommentar
McNabUx Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Tja. Siden HTMLen skal være på CD-en er det kanskje en ide å ta en liten titt på hvordan det er blitt gjort av andre?Hva med å kjøpe noen PC-blader hvor man får med CD-er/DVD-er med shareware og annet crap og se hvordan det er blitt gjort på disse? Da får du i hvertfall et inntrykk av hva den vanlige mannen i gata kanskje er vant med fra før av? Bare en tanke fra min side. Forøvrig trenger ikke designet være hippt og kult. Men kanskje litt mer fargerikt? Hold det simpelt, men spennende nok til at man ikke overser siden. Hadde jeg hatt litt bedre tid så kunne jeg godt tenkt meg å bli innvolvert i prosjektet. Mulig jeg får litt mer tid nærmere jul. Vi får se 9297871[/snapback] Cyclo du er hjertelig velkommen, når det enn måtte være Designet har blitt til litt etterhvert, jeg har brukt elementer som jeg har lest om når jeg begynnte å sette meg inn i CSS. Og har vel hentet mer fra vanlige websider enn slike CD-er som følger med diverse PC-blader. Fargen er hentet fra www.ubuntu.com, men kanskje brukt litt anderledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå