Zingzing Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg og og venn, skal dele noen filer. Jeg har XP og han har vista, og vi skal dele med kabel. HVordan skal vi gjøre det? Får det ikke til.. Lenke til kommentar
Nickern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Først må Vista Pcen ha disse instilingene på (se vedlegg 1) For å dele på en Vista PC høyreklikk på mappen gå til Share/Dele så gå til "Everyone" (se vedlegg 2) og shift permissions til det høyeste (se vedlegg 3) for å kunne sette filer i mappen som blir delt. Tror det var alt man skal gjøre! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Men vi finner ikke hverandre. Lenke til kommentar
Nickern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Men vi finner ikke hverandre. 9175008[/snapback] på bilde 1 på toppen så står det "Network Discovery" den må være på. Lenke til kommentar
Nickern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 når du søker etter hverandre hva gjør dere?? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg aner ikke hvordan man gjør det på vista. Men jeg (XP) går på mine nettverksteder, også hvis datamaskiner i samme arbeids-gruppe. Lenke til kommentar
Nickern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har du prøvd å søke på PCens navn? Star->Søk->søk etter Pcer på nettverket (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Det er forsent nå, kompisen har dratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå