discostu Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har reiseforsikring hos DNBnor (student saken) og har nettop kommet hjem fra Tyrkia. Saken er at min Ipod ble ødelagt, eller. Den fungerer, men klikkehjulet har så og si blitt ubrukelig. Er det noe jeg kan få på reiseforsikring? Jeg aner ikke helt hvordan den ble ødelagt, da jeg har brukt den forsiktig, ikke hatt den ved vann og slikt. Mulig det var varmen som tok knekken på hjulet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvor gammel er den? Kan ikke være snakk om at det er en garantisak istedenfor en forsikringssak? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Den er ganske gammel, er en sort/hvit ipod, 20giga. Tror det er 4. generasjonen hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sier ikke meg så mye. Spørsmålet var vel egentlig om du kan gå tilbake til butikken med den og si "denne virker ikke lengre og det er under 3 år siden jeg kjøpte den" Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 ja, det er under 3 år siden jeg kjøpte den, men kvitteringen er borte vekk. Kjøpte den på applestore i sarpsborg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Reklamer på produktet hos butikken i Sarpsborg. Endret 3. august 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
rekar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Blir litt vanskelig å reklamere når han har mista kvitteringen. Men det kan hende at butikken fører en logg over hva du har handlet hos dem. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Blir litt vanskelig å reklamere når han har mista kvitteringen. Men det kan hende at butikken fører en logg over hva du har handlet hos dem. 9205143[/snapback] Butikkene er pliktet til å ha skirv/kopi/data av kjøpet, som også vil gjelde som kvitering for garanti/reklamasjon. Men om butikkene ikke følger lovverket, eller om du ikke oppga noen navn da du kjøpte varen, så vil du ikke komme langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå