Gå til innhold

Grønn laser som kan sprenge ballonger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å svi av 10.000 kr på en laser virker litt fjernt for meg. Men moro er det sikkert!

Hadde den kostet en brøkdel, kunne det vært noe å tenke på. :hmm:

Redigert: Her er en film for de laserfrelste.

nayWG2LOg4M

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Å svi av 10.000 kr på en laser virker litt fjernt for meg. Men moro er det sikkert!

Hadde den kostet en brøkdel, kunne det vært noe å tenke på. :hmm:

9222133[/snapback]

Hehe indeed. Tror nok ikke at jeg kjøper en slik laser, med mindre jeg vinner i lotto da.

Lenke til kommentar

@ Lightningwolf: Såklart kan man gjøre det, men har man litt vett i knollen så bruker man ikke en så kraftig laser der man kan skade noen.. Dessverre er det ikke alle som bruker det vettet..

Hadde man til hensikt å skade noen kunne man like gjerne ha brukt en spade..

Lenke til kommentar
@ Lightningwolf: Såklart kan man gjøre det, men har man litt vett i knollen så bruker man ikke en så kraftig laser der man kan skade noen.. Dessverre er det ikke alle som bruker det vettet..

Hadde man til hensikt å skade noen kunne man like gjerne ha brukt en spade..

9222143[/snapback]

Ja jeg ser det for meg, 2 barn kommer inn i huset. Det ene er blitt blind "Hvordan skjedde dette gutter?" "Veeel vi skulle bare skjekke om øynene tålte det" :tease:
Lenke til kommentar

Tja, hvor skulle de ungene fått tak i en sånn laser? De har jo ikke allverdens med penger :p

De kunne jo såklart ha tatt den fra noen, men igjen.. De som har vett i knollen lar ikke noe slikt ligge å slenge hvis det er noen barn i nærheten.. Dessuten er det jo dyre ting.. Jeg lar ikke dyre ting ligge å slenge så andre kan få tak i det..

Lenke til kommentar
Tja, hvor skulle de ungene fått tak i en sånn laser? De har jo ikke allverdens med penger :p

De kunne jo såklart ha tatt den fra noen, men igjen.. De som har vett i knollen lar ikke noe slikt ligge å slenge hvis det er noen barn i nærheten.. Dessuten er det jo dyre ting.. Jeg lar ikke dyre ting ligge å slenge så andre kan få tak i det..

9222193[/snapback]

Drittunger med rike foreldre kan få tak i det meste.
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen syns at den der ikke var tøff?! xD Litt stiv pris var det eneste!

Selvfølgelig kan dette skade folk, men som andre nevner, du bruker den med vett! Blir det samme som f.eks en softgun, som forøvrig er mye billigere og lettere og få tak i! La de rette får bruke den, og du får ulykker med minst samme skade på folk som den laseren! Har noen hensikt i å skade folk, tviler jeg at de går til innkjøp av denne..

Hadde den vært billigere, hadde den glatt havnet inn på listen min over ubrukelige "må ha" ting. Hadde tatt seg bra ut mellom min pocketbike og slushmaskin! =D

Lenke til kommentar

Slushmaskin faktisk. Ikke dårlig, skulle hatt en selv. Men så er ikke slush den mest sunne drikken da. ^^ Nuvel. Hvor får man egentlig kjøpt slushmaskiner? Og er pocketbike lov i Norge? Mener å ha lest en del steder at det hvertfall ikke er lov å kjøre dem (på veier).

Lenke til kommentar

åhhh... hvor fikk fikk du tak i slushmaskinen? Me wont :D

Syk laser :p Da kan du gjøre alle de som selger heliumballonger en del kroner fattigere, de som går med sånne store hauer av ballonger. Men lurer på hvordan type jobb som man bruke sånn i, er nok ikke for den normale private person, og det tror jeg vi skal være glad over :p

Lenke til kommentar
åhhh... hvor fikk fikk du tak i slushmaskinen? Me wont :D

Syk laser :p Da kan du gjøre alle de som selger heliumballonger en del kroner fattigere, de som går med sånne store hauer av ballonger. Men lurer på hvordan type jobb som man bruke sånn i, er nok ikke for den normale private person, og det tror jeg vi skal være glad over :p

9223887[/snapback]

Guider, lærere, forskere. You name it.

Lenke til kommentar
Kunne kanskje vært artig på 17. mai, men hvor ofte sprenger en ballonger?! Det er i hvert fall noe jeg ikke kommer til å bruke 900,- på.

9224642[/snapback]

Den er jo ikke bare til å sprenge ballonger med, da. Kan jo brukes til å f.eks kutte snorer som utløser et eller anna på sikker avstand, lasersikte på etter anna heimspikka våpen, svi veldig nøyaktige hull i et eller annet materiale. Uhm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...