Erren Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Så kult å hadd en sånn der i et selskap der lokalet er fyllt opp med ballonger! :!: 9220686[/snapback] grønn laser + discokule + tak med ballonger = phunphunphun (+ lokale med masse folk = my eye, my eye, my beautiful eye!) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kjøpte en 120mW for noen uker siden og den er fa** meg helt insane, og da var veien kort til å bestille en Super Nova (fikk en grisepris!) Venter den imorgen GLEDER MEG! 9219789[/snapback] Så.. Hva skal du egentlig med en slik laser? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hva man skal med en slik laser? Jo, den kan være interesse? Kan også brukes til andre ting, peking, lyse i lufta.. Antenne et bål på sikker avstand? (Hvis det er dynka i bensin eller lignende da) Endret 6. august 2007 av Ascubal Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva man skal med en slik laser? Jo, den kan være interesse? Kan også brukes til andre ting, peking, lyse i lufta.. Antenne et bål på sikker avstand? (Hvis det er dynka i bensin eller lignende da) 9222089[/snapback] Ja eller brenne av noen regnbuehinne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skyte ned fly Illumino Fusion virket litt i kraftigste laget. Lurer på om ting smelter om man lyser på det jeg med en så kraftig. 400 mW er en del for laser-penner. 200 ganger kraftigere enn de kraftigste røde om man ser på tallene. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Å svi av 10.000 kr på en laser virker litt fjernt for meg. Men moro er det sikkert! Hadde den kostet en brøkdel, kunne det vært noe å tenke på. Redigert: Her er en film for de laserfrelste. nayWG2LOg4M Endret 6. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Å svi av 10.000 kr på en laser virker litt fjernt for meg. Men moro er det sikkert! Hadde den kostet en brøkdel, kunne det vært noe å tenke på. 9222133[/snapback] Hehe indeed. Tror nok ikke at jeg kjøper en slik laser, med mindre jeg vinner i lotto da. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 @ Lightningwolf: Såklart kan man gjøre det, men har man litt vett i knollen så bruker man ikke en så kraftig laser der man kan skade noen.. Dessverre er det ikke alle som bruker det vettet.. Hadde man til hensikt å skade noen kunne man like gjerne ha brukt en spade.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 @ Lightningwolf: Såklart kan man gjøre det, men har man litt vett i knollen så bruker man ikke en så kraftig laser der man kan skade noen.. Dessverre er det ikke alle som bruker det vettet.. Hadde man til hensikt å skade noen kunne man like gjerne ha brukt en spade.. 9222143[/snapback] Ja jeg ser det for meg, 2 barn kommer inn i huset. Det ene er blitt blind "Hvordan skjedde dette gutter?" "Veeel vi skulle bare skjekke om øynene tålte det" Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tja, hvor skulle de ungene fått tak i en sånn laser? De har jo ikke allverdens med penger De kunne jo såklart ha tatt den fra noen, men igjen.. De som har vett i knollen lar ikke noe slikt ligge å slenge hvis det er noen barn i nærheten.. Dessuten er det jo dyre ting.. Jeg lar ikke dyre ting ligge å slenge så andre kan få tak i det.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tja, hvor skulle de ungene fått tak i en sånn laser? De har jo ikke allverdens med penger De kunne jo såklart ha tatt den fra noen, men igjen.. De som har vett i knollen lar ikke noe slikt ligge å slenge hvis det er noen barn i nærheten.. Dessuten er det jo dyre ting.. Jeg lar ikke dyre ting ligge å slenge så andre kan få tak i det.. 9222193[/snapback] Drittunger med rike foreldre kan få tak i det meste. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hmm, joa.. Det er sant det, men da mangler vel foreldrene litt vett.. Alt i alt, så kan mye gå galt uansett hva du kjøper deg. En må bare passe på å være forsiktig Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja for all del hvis folk vil ha dette så skal ikke jeg stå i veien for det. Jeg ser bare ikke vitsen med mindre du faktisk skal bruke det som verktøy. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan kan noen syns at den der ikke var tøff?! xD Litt stiv pris var det eneste! Selvfølgelig kan dette skade folk, men som andre nevner, du bruker den med vett! Blir det samme som f.eks en softgun, som forøvrig er mye billigere og lettere og få tak i! La de rette får bruke den, og du får ulykker med minst samme skade på folk som den laseren! Har noen hensikt i å skade folk, tviler jeg at de går til innkjøp av denne.. Hadde den vært billigere, hadde den glatt havnet inn på listen min over ubrukelige "må ha" ting. Hadde tatt seg bra ut mellom min pocketbike og slushmaskin! =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Slushmaskin faktisk. Ikke dårlig, skulle hatt en selv. Men så er ikke slush den mest sunne drikken da. ^^ Nuvel. Hvor får man egentlig kjøpt slushmaskiner? Og er pocketbike lov i Norge? Mener å ha lest en del steder at det hvertfall ikke er lov å kjøre dem (på veier). Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 åhhh... hvor fikk fikk du tak i slushmaskinen? Me wont Syk laser Da kan du gjøre alle de som selger heliumballonger en del kroner fattigere, de som går med sånne store hauer av ballonger. Men lurer på hvordan type jobb som man bruke sånn i, er nok ikke for den normale private person, og det tror jeg vi skal være glad over Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 åhhh... hvor fikk fikk du tak i slushmaskinen? Me wont Syk laser Da kan du gjøre alle de som selger heliumballonger en del kroner fattigere, de som går med sånne store hauer av ballonger. Men lurer på hvordan type jobb som man bruke sånn i, er nok ikke for den normale private person, og det tror jeg vi skal være glad over 9223887[/snapback] Guider, lærere, forskere. You name it. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kunne kanskje vært artig på 17. mai, men hvor ofte sprenger en ballonger?! Det er i hvert fall noe jeg ikke kommer til å bruke 900,- på. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jo, den kan være interesse? Kan også brukes til andre ting, peking, lyse i lufta.. Antenne et bål på sikker avstand? (Hvis det er dynka i bensin eller lignende da) 9222089[/snapback] Ja..Nå gjorde du det helt klart for meg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kunne kanskje vært artig på 17. mai, men hvor ofte sprenger en ballonger?! Det er i hvert fall noe jeg ikke kommer til å bruke 900,- på. 9224642[/snapback] Den er jo ikke bare til å sprenge ballonger med, da. Kan jo brukes til å f.eks kutte snorer som utløser et eller anna på sikker avstand, lasersikte på etter anna heimspikka våpen, svi veldig nøyaktige hull i et eller annet materiale. Uhm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå