xD^^ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg har et logitech 5.1-anlegg, som er koblet til et creative-lydkort. På "styreenheten" til logitech-anlegget er det en utgang til headsett, som alltid har blitt brukt til gaming. Men nå har det skjedd noe rart. Når jeg bruker høyttalerene, (uten headsettet koblet i, selvfølgelig) så er alt riktig. Høyre kanal er høyre kanal og så videre. Men når jeg kobler i headsettet i "styreenheten", så blir kanalene snudd. Høyre kanal blir venstre, og omvendt. Jeg har et icemat-headsett, og man kan kun ha det på en vei, så jeg har det dessverre ikke feil vei. Er det noen som vet hva problemet kan være, og hva jeg kan gjøre for å løse det? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Jeg begynner å bli ganske lei av å ha headsettet feil vei, siden headsettet har skråstilte elementer, noe som gjør at ørene blir ganske bra klemt inn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Needhelpz kthx plx. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Koble noen RCA-ledninger i sammen, der du setter hvit i rød og omvendt Hvit RCA plugg - Rød RCA / \ 3.5mm - - 3.5mm \ / Rød RCA plugg - Hvit RCA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå