Fløffi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg trenger to bakgrunner på siden.. kan ikke sette inn en ny div, jeg har minimum 100 undersider den diven på inn på.. jeg forsøker html { background: #c7dac2 url(bgimg/toppbg.jpg) repeat-x top center; } body { background: #c7dac2 url(bgimg/mainbg.jpg) top center; font-size: 10px; color: #000; font-family: verdana, arial, 'sans-serif'; } MEN, da overskriver toppbg (som kun repeterer horisontalt) mainbg, slik at kun hex-fargen vises wrap'en har en tredje bakgrunn (der man skriver teksten lix), så å legge toppbg der går ikke. den skal også spenne over hele siden horisontalt (det er en stripe). Ih.. forslag? Endret 1. august 2007 av Fløffi Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 HTML sin bakgrunn vil vel ikkje overstyre BODY, sin bakgrunn, sidan HTML ligg under BODY i strukturen? Gi link til praktisk eksempel, would you? Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 jo'a funker det der må ha hatt en feil i tag'en et sted, for funker nå siden min er ikke ute enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå