Thor. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har sett flere tilfeller der en person har bumpet en eldgammel post. Hvorfor er det ikke ordnet et system som forhindrer dette? Jeg tenker da på en meldingsboks eller noe som sier at "denne posten er %days% gammel og bør ikke bumpes uten grunn". Og du må bekrefte at du vet at dette er en gammel topic. Hva er necroposting? Necroposting er bumping av en topic som har vært inaktiv en lang stund. Hva mener dere om forslaget? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva er necroposting? Necroposting er bumping av en topic som har vært inaktiv en lang stund. 9174367[/snapback] Jeg ville formulert dette som "bumping av døde tråder som har vært inaktiv veldig lenge." Men jeg støtter forslaget. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Den ideen var sannelig ikke så dum Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Absolutt en god idé! Relativt lett å implementere teknisk sett, og med en stor nytteverdi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men av og til så kan det være mer hensiktsmessig å bumpe en gammel sak fremfor å starte en ny tråd da Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Men av og til så kan det være mer hensiktsmessig å bumpe en gammel sak fremfor å starte en ny tråd da 9212760[/snapback] Du ble ikke nektet posting, men varslet om at tråden er gammel Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg