Notatblokk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg står som admin (eneste kontoen på laptopen), men når jeg skal aktivere et program står det at jeg ikke kan gjøre det, fordi kontoen ikke har administratorrettigheter Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Skudd i blinde... Se på egenskaper på C: og gå på sikkerhet - Avansert og eier. Som oftest er det ikke admin som eier rettighetene, men trusted installer. Hvis du tar over eierskapet på hele disken så kan det hende at det fungerer. Men hva det evt. endrer vet jeg ikke. Svein. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Endret på det, men får fremdeles feilmeldingen Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Høyre klikk på programmet og velg kjør som admin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Verre var det ikke tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå