Gonzolaz Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ingmar Bergman død Trist at dette ikke alt er kommet opp på selveste film-forumet, så lager en tråd selv. Ingmar Bergman, kanskje tidenes største film-regissører døde tidligere i dag. Han lagde flere mesterverk på 50 og 60 tallet, og flere av filmene hans er blandt mine favoritter, bl.a. Smultronstället, Persona, Viskningar och Rop, Det Syvende Inseglet, Fanny och Alexander og mange flere. En veldig trist dag... R.I.P. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg ikke sett en eneste film av Bergman som jeg kan huske, men det er alltid trist når en pådriver for film dør. requiescat in pace Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 - Vem är du? - Jag är döden. - Kommer du för att hämta mig? - Jag har redan länge gått vid din sida. - Det vet jag. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har heller ikke sett noen av filmene, men trist uansett rest in peace Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Trist å høre, men han rakk vel å bli 89 år og det er ikke dårlig bare det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg har kun sett hans mest kjente film, Det Sjunde inseglet. Ironisk nok handlet den om hvordan Bergman så elegant taklet sine egne tanker om døden (jfr. Glints innlegg). RIP Endret 31. juli 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 En ære å ha en så stor regissør så nært landet. RIP Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ikke sett mye av han; bare Sjuende innseglet og Fanny och Alexander. Sistnevnte er svææææært bra mens førstnevnte ikke helt fallt i smak. Den går forøvrig på SVT1 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Selv om jeg ikke er fan av sjakkspillende død, så lagde han helt sikkert et par gode filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå