Gå til innhold

er intel bdre en amd ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ER INTEL BEDRE EN AMD TIL SPILING  ? ER DET VIKTIG MED STOR HARDDISK TIL SPILL PC ? cs:s tenker på upgraderinger og sånn går det fint md 250 gb ?

9174236[/snapback]

For å svare enkelt, ja Duel 2 Core fra Intel er bedre enn det meste fra AMD om du setter hver enkelt prosessor opp mot hverandre. Stor harddisk til spilling av CS:S tror jeg ikke er nøvendig. 100GB+ vil holde til mer og faktisk mye mer, litt plass kommer godt med.

..men kjære deg, kan du ikke ta deg litt mer tid til å lage en mer fullkommen post, du virker faktisk veldig "rude".

Lenke til kommentar
Duel 2 Core fra Intel

Core 2 Duo. Er det så utrolig vanskelig å få det riktig? Forstår ikke hvorfor det er så mange som skriver det feil.

Anbefaler trådstarter å bare kjøpe en ferdigPC fra Komplett eller en annen nettbutikk. Gjetter at han ikke gidder å sette seg inn i hardware-verdenen, i og med at han ikke gidder å bruke med enn 2 sekunder på å tenke gjennom det han skriver.

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Duel 2 Core fra Intel

Core 2 Duo. Er det så utrolig vanskelig å få det riktig? Forstår ikke hvorfor det er så mange som skriver det feil.

Anbefaler trådstarter å bare kjøpe en ferdigPC fra Komplett eller en annen nettbutikk. Gjetter at han ikke gidder å sette seg inn i hardware-verdenen, i og med at han ikke gidder å bruke med enn 2 sekunder på å tenke gjennom det han skriver.

9174672[/snapback]

jeg vil tenke men jeg vil bare ha lit hjelp siden jeg skal kjøpe pc i starten av august har lyst på en gamer pc og jeg ville ha hjelp uten spydige komentarer jeg er ikke så god i pc da :(:blush: føler meg dum

Lenke til kommentar
Duel 2 Core fra Intel

9174672[/snapback]

jeg vil tenke men jeg vil bare ha lit hjelp siden jeg skal kjøpe pc i starten av august har lyst på en gamer pc og jeg ville ha hjelp uten spydige komentarer jeg er ikke så god i pc da :(:blush: føler meg dum

9175090[/snapback]

Alle er dumme, men uansett så er Intel bedre en AMD som du spurte om.

Lenke til kommentar
Duel 2 Core fra Intel

9174672[/snapback]

9175090[/snapback]

Alle er dumme, men uansett så er Intel bedre en AMD som du spurte om.

9175110[/snapback]

takk. for hjelpen men kan noen komme med noen linker til noen bra gamer pc'er. skal ikke ha skjerm. og den skal ikke koste mer en 10k helst så lite som mulig men seff skal jeg ha mest for penga og det går heh har sett lit på komplett noen der man kan konfiguere ? kan noen konfiguere en bra gamer pc der jeg har sett lit på den komplett gamer a20 der og konfiguert den hoper noen kan gji meg noen bra linker ?

Lenke til kommentar
denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10238

så konfigurerer du selv slik at du fjerner headset, lydkortet (?), høytalere, webcam, og mus + tastatur om du ikke trenger den slags. Plutselig blir prisen så og si lik Gamer A20, men bedre.

9175213[/snapback]

hmm takk vet du hva ca blir ? HAR DU FLER LINKER

9175335[/snapback]

Venligst ikke skriv med STORE BOKSTAVER, siden det er imot forumreglene som du BØR ta en titt på!

Lenke til kommentar
DERE vis jeg tar bort lydkort da kan jeg jo ikke ha lyd nor jeg spiller da vel lol man må jo ha lyd ?

9175399[/snapback]

Det er som oftest intrigert ett lydkort i hovedkortet. Så hvis du ikke har noe superurges til å ha ett ninjalydkort trenger du ikke ett annet som ikke er intrigert i hovedkortet!

Lenke til kommentar

Det var det veldig som det florerte i denne tråden her da.

Trådstarter sier ikke noe om budget som han ønsker å bruke av, og når det gjelder Intel vs. AMD så må man nesten se på de spillene man spiller mest og hvilken man skal spille, noen spill er mer grafikk-kort intensive mens andre spiller mer prosessor-intensivt. Jeg kjenner desverre for lite til CS:S til å kunne uttale meg om hvilket merke som er bedre enn det andre for akkurat dette spillet.

Gjorde litt research og fant en sammenligning mellom noen av CPUene til Intel og AMD, og det var tilfeldigvis en sammenligning på CS også:

http://xtreview.com/review115.htm

Denne testen er fra i fjor så den er ikke oppdatert, men gir kanskje en trådstarter "utdatert" pekepin på hvordan Intel og AMD gjorde det da.

Er spilling og lyd viktig så vil jeg absolutt anbefale et rimelig men bra lydkort, bakgrunnsstøy som nevnt tidligere er noe som trer frem når man minst ønsker det.

vil anbefale å forandre emne-feltet til f.eks "Hvilken prosessor er best for spilling -CS:C" eller noe slikt. "Er Intel bedre en AMD" er en dårlig beskrivende tittel for det som er temaet i i denne tråden.

Frankie

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...