Stavmikser Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg har nettopp skaffet meg et par Beyerdynamic DJX-1, disse fungerer helt perfekt, men fra i dag av virker det som en "del" er løsna inni hodetelefonene i den venstre klokka. Dette er utrolig irriternde da denne lyden kommer hver gang jeg flytter på hodet. Noen som veit en måte man kan skru opp disse klokkene og eventuelt få ut den løse delen? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Ikke godt å si, men forsøk å se om skruene ligger bak putene på hodetelefonen. Ellers er det nok verdt et forsøk å sende en e-post til Beyerdynamic, de har rykte på seg for å være veldig greie. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Ellers har jeg jo alltids kvittering og emballasje da, er tross alt under ei uke siden jeg handla de. Har hørt om noe lignende før, da var det bare å åpne de og kaste den lille plastdingsen som lå inni der og skrangla. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Kanskje bedre det, spørs om garantien holder om man tukler med dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå