spøkelset Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har aldri gjort dette før faktisk. Akkurat nå er jeg hjemme et par dager ifra hytta på sørlandet og ville derfor benyttet en av disse dagene til å gå til legen for å sjekke en ting som har plaget meg lenge. Fant tidligere i dag ut hvem som var min fastlege og fikk ringt dit. Da fikk jeg beskjed om at d var fullt i dag og at dem kun tok imot akutt-pasienter. Da presiserte jeg at jeg ville ha time i morgen, men fikk da beskjed om å ringe i morgen, eller at jeg kunne ringe legevekta etter 4 dersom jeg ikke ville vente. Skjønnte meg ikke mye på dette. Hva skal jeg gjøre? alt jeg ønsker er å gå til legen for en liten undersøkelse, ikke noe akutte greier. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ring med en gang legekontoret åpner om morningen, da kommer du inn Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 ring med en gang legekontoret åpner om morningen, da kommer du inn 9174230[/snapback] kan jo forsøke det. Når er det vanlig for et legekontor å åpne? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Om det ikke er akutt kan det hende du må vente i flere uker. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Håpløst med sånne ting. Her hvor jeg bor (Ski) så er det en eller annen som har vakt (vet ikke helt hva slags stilling det er) og jeg fikk beskjed av kontordama på legekontoret at jeg kunne ringe h*n og få hjelp. Problemet var bare at den personen kjører rundt om i hele området her for å hjelpe folk, så det var umulig for meg å få litt hjelp. Men det er jo mulig du kan prøve på det samme. Ellers så kan du jo bare bestille en legetime. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Argh, norsk helsevesen er så lite brukervennlig! Timebestilling på sms nu! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å få time neste dag er så og si umulig. Sist jeg bestillte time måtte jeg vente over 4 uker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du må vente mer enn to uker på time hos fastlegen din er det på tide å bytte lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå