Darth Godo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Pain Pris: ca. 60 kroner. Pain handler om en ting, og ja, det ligger i navnet: smerte. Via forskjellige moduser skal du, tough guy, skyte deg selv over en by, via en sprettert. Vel, der kom en grunn til å kjøpe spillet. Uansett, du har hovedmodusen, sandkassen, der du skal gjøre mest mulig skade på byen, ved å treffe folk, ting, eksplosiver, biler, lastebilder osv. Du kan også ta tak i ting, f.eks gigantiske bowlingballer. Så har vi den andre modusen, der du skal pælme, ja, pælme en mimiker på flere glassruter, og knuse de på kortest tid. Og den siste modusen, bowling. Nuff said. Du har også flerspillerdelen, der du spiller gris, rett og slett. Dritmorsomt på fester! Konklusjon: Sammen med tøff grafikk, bra fysikk og herlig humor utgjør Pain et must på PSN, selv om det har sine mangler, f.eks flere baner. Ja, det er bare en by å maltraksere. 8/10 Et absolutt genialt spill. 8/10 fra meg også. Men når det gjelder flere byer så mener jeg at jeg har lest at det skal komme en (kanskje fler) til den europeiske lanseringen (nei, jeg finner ikke artikkelen hvor jeg las dette, så jeg sier ikke det er fakta). Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har lyst på Theme Hospital. Er det noe å satse på? Noen som har en anmeldelse? Lenke til kommentar
Manet Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er jo bare til å se på en gammel anmeldelse av spillet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå