Kake24 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det noen som kan forklare meg hva "PayPal balance" er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det må vel være hvor mye du har igjen å bruke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jepp. Balance er det engelske ordet for saldo i pengesammenheng. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hva skjer egentlig hvis den blir 0? Jeg kjenner en som har 0, men så vidt jeg vet så kan han fortsatt betale med kontoen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 vet ikke hvordan paypal fungerer siden jeg ikke har konto selv. Men regner med at det kan trekkes rett fra bankkontoen din via VISA. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Min erfaring: Hvis mottaker kan motta penger direkte fra VISA gjennom Paypal, trekkes pengene direkte, og du slipper å bry deg om saldoen på Paypalkontoen. Hvis mottaker ikke kan dette (tror det er en betaltjeneste for selger eller er gebyrbelagt), må du først overføre penger fra banken din til Paypalkontoen (tar noen få dager), deretter betale med disse pengene til mottakerens Paypalkonto på samme måte som vanlig. Endret 30. juli 2007 av Kjetil-H Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Min er nesten alltid 0, min paypal konto trekker penger fra VISA'et mitt når jeg kjøper ting. Gidder ikke å ha penger der ellers. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Så hvis balansen min feks er 5 USD, kan jeg ikke betale noe som koster 10 USD? Eller vil balansen min gå ned til 0, og resten bli trukket direkte fra VISA? Og hvis balansen er 0 hele tiden så kan jeg fortsatt betale hvis mottaker kan motta penger direkte fra VISA gjennom Paypal? Jeg må få det inn med teskje Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Da vil jeg tro du blir trukket det resterende beløpet fra VISA'et. Jeg har ihvertfall hatt penger på paypalen min før, og kjøpt ting som kostet mer enn jeg hadde, da ble jeg belastet det overskytende beløpet fra VISA'et som er tilknyttet PP'en. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja du kan betale mer enn det du har i "balance", det blir bare trekt fra kortet ditt. Balanse på 0 er null problem. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå