Gerske Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Om godt og vel en måned går turen til London. Nå lurer jeg på hva slags nettspenning de har i stikkontaktene. Er det det samme som her, slik at man problemfritt kan plugge i laderen uten problemer? Eller trenger man en omformer? Noen jeg har forhørt meg med mener det bare er å bruke ladere som de er, mens andre mener at man trenger en eller annen omformer pga forskjellig nettspenning. Har noen her erfaring med å lade batterier (eller sagt på en litt bedre måte: bruke elektrisk utstyr mot nettspenning) i England? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Alt du trenger, er en adapter. Nettspenningen er den samme, men stikkontaktene er fysisk annerledes. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takker for kjapt svar! Vet du hvor en kan få kjøpt en slik adapter av grei kvalitet? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Elkjøp (eller andre forrettninger av samme sorten) Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takker igjen for tips; blir nok en liten shopperunde på meg snart da! Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det kan også hende at det du trenger hvar den rare ledningen som fulkte med kam. Ofte leveres det med stik/ledninger for mange land. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hehe... jeg vil finne ut hva som følger med av duppeditter og utstyr når jeg mottar videokameraet. Bestilte det i dag, så det er nok i hus i løpet av noen dager. Og til de som eventuelt skulle lure; jeg bestilte en Panasonic NV-GS320! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I England kan du bruke samme kontakt som vi bruker i norge. Dei har berre ein ekstra sikringspin. Trykk inn denne med eit eller anna som passar inn i hólet medan du set i kontakta, så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå