netphreak Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Den algoritmen som styrer sirkulasjonen, altså at ikke ett bestemt område skrives til hele tida, styres det fra OS eller er det egen kontroller i minnekortet som gjør det. Kunne vært greit å vite i tilfelle man skulle benytte et eldre OS for disse ssd diskene. 9180981[/snapback] Fra databladet: "Built-in ECC (Error Correction Code) functionality and wear-leveling algorithm ensures highly reliable of data transfer". Så dette er OS uavhengig Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hmm, den teksten var ikke der nå jeg sjekka tildligere i går. Men da fikk vi svar på det sprøsmålet i vertfall da. tror de skal tåle en god del de diskene, hadde det ikke vært for at jeg skal i forsvaret om to uker hadde jeg kjøpt en 16 GB disk og prøvd. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hmm, den teksten var ikke der nå jeg sjekka tildligere i går. Men da fikk vi svar på det sprøsmålet i vertfall da. tror de skal tåle en god del de diskene, hadde det ikke vært for at jeg skal i forsvaret om to uker hadde jeg kjøpt en 16 GB disk og prøvd. 9186027[/snapback] Jammen det er jo det som er så verdamt - at man må prøve for å finne det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå