Gå til innhold

Facebook konto disabled

Anbefalte innlegg

Det skjedde i går når jeg var jo gjorde en av mine ukentlige checkups og skulle sjekke noen meldinger og bilder fra ferien. Jeg var innlogget i ca 10 minutter før jeg ble logget ut og da jeg skulle logge inn igjen fikk jeg denne meldingen:

Your account has been disabled by an administrator. Please contact [email protected] from your login email for more information.

Jeg sendte så en mail for å få svar på hva problemet var, men har ikke fått svar enda. Er det noen som vet hva man kan gjøre eller evt hva som har gått gæli?

Shanks..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sitt stille og vent på svar. Jeg og har blitt "disabled".

Jeg fikk svar 1-2 dager etter mailen jeg sendte. Det har nå tatt 3 - 4 mnd uten av noe har skjedd. :p

(Jeg ble utestengt pga jeg oppga feil skole, FaceBook sier at de skal fikse det, men det tar evigheter.)

Lenke til kommentar
Hvorfor dem må verifisere manuelt navnet aner jeg ikke...

Sikkert for å sjekke at det ikke er noe "fy-fy".

Dessuten så er det vel ikke optimalt å forandre navn hele tiden.

Forøvrig så synes jeg Facebook går glimrende kjapt med tanke på hvor gigantisk opplegget deres er.

Lenke til kommentar
Hvorfor dem må verifisere manuelt navnet aner jeg ikke...

Forøvrig så synes jeg Facebook går glimrende kjapt med tanke på hvor gigantisk opplegget deres er.

9179798[/snapback]

Sånnsett så er jeg igrunnen enig med deg.

Grunnen til at jeg endret navnet var fordi jeg først registerte meg som firesky, men fant ut at det var litt nautent, så jeg ville heller endre det til mitt ekte navn.

Lenke til kommentar

Uff, jeg er lei det maset om at kontoen min snart blir slettet hvis jeg ikke blir medlem av et Network. Noen som vet om man kan man få Facebook til å ordne det sånn at man slipper å være medlem i et Network man har meldt seg inn i ved registrering? Hvordan kan man få kontaktet en moderator?

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Panic: Den kan sikkert brukes ja. =)

Facebook oppgraderer nå. Jeg håper nå at Alek og jeg får kontoene våres åpnet igjen. (Jeg ble gitt løfte om at det skulle blitt tatt hånd om med neste oppgradering. Dette var første mailen: 2 mnd sider)

Lenke til kommentar

Jeg fikk nå mail tilbake om at de ikke ville åpne kontoen min igjen fordi jeg ikke hadde blitt verifisert som en High School elev :)"This decision is final." Det er jo kjempeflott med tanke på at skolen min ikke finnes som network på Facebook (ja, jeg har requestet).

Jauda, nå har jeg laget ny konto med et fake skolenettverk :thumbdown: Ikke det at jeg er så badass facer-dude, men det er nå kjekt å ha.

Lenke til kommentar

Jeg og ble kicket for at jeg ikke hadde rett High School... Requesta skolen før jeg registrerte meg, requesta 2 - 3 ganger etter jeg ble kicket...

Nå ble jeg enig med facebook: Jeg sender mail når jeg er 18, da åpner de kontoen min igjen..... Er bare 2 uker til. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...