meldal-LAN Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg vil linke sammen mitt nye vidunder med den gamle skranglekassa og lurer på om det går an å koble direkte på uten switch. Vanlig RJ-45 går vel ikke an? Hva må jeg kjøpe? Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg vil linke sammen mitt nye vidunder med den gamle skranglekassa og lurer på om det går an å koble direkte på uten switch. Vanlig RJ-45 går vel ikke an? Hva må jeg kjøpe? to maskiner sammen med Krysset utp kabel funker fint, trenger ikke noe annet enn nettverks kort i begge. Men hvis har adsl etc. som bruker nettverkskortet i den nye så kan du tror jeg slenge inn et til og linke de to sammme med det. Lenke til kommentar
meldal-LAN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 altså ha to nettverkskort i samme maskin? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hvis du kun har to maskiner, trenger du bare en krysset kabel. Jeg vil uansett anbefale deg å kjøpe en switch, for det vil du alltid få bruk for. Tenk den gangen en kompis komemr med sin Laptop og vil kopiere musikk... :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå