FredrikFredrik Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg driver og bygger dette kabinettet, og har litt trangt om plassen for et skjermkort. Hadde egentlig tenkt å bruke skjermutgangen på hk. Er det mulig å fjerne vga-porten på HD 2400 pro? Bare nappe ut kabelen som går opp til vga-kontakten og bruke dvi? PCI-braketten får jeg enten skrudd av eller saget mindre slik at kortet får plass i kabinettet. Link til bilde av kortet Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hvorfor skal det ikke gå ann? røkk ut kabelen å sag i vei! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Er nok ikke noe som hindrer det. Bare ta ut pluggen og skru ut kontakten. Det utgjør ingen elektrisk forskjell om pluggen er plugget inn eller ikke. Det du også kan gjøre er å bare skru den ut, og la den være plugget inn, men ikke festet på brakketen. Endret 30. juli 2007 av jonepet Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takk-takk! Ville sjekke litt før jeg kjøper. Det siste du sa der var ikke så dumt jonepet, med vga-porten skrudd av vil det jo uansett gå fint DVI i stedet for VGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå