fulex Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva kan være galt da CD-spelleren "sluker" cden (cden kom ut i små deler, nesten sagt partikler ) og at cd-spelleren ikke vil åpne seg ? Jeg hadde hatt cden i cd-spelleren i 3 dager hjelp meg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du hørte vel ikke et stort smell rett fr det? Hvis jeg tolker posten din rett har nok CDen sprengt seg selv opp inni der. Hvor kjapp er CDROMmen din? 52X? Ta og skaff deg en ny en uansett. Lever inn en klage og krev erstatning for den tapte CDen. Ville iallfall jeg gjort... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det kan være ubalanse e.l. i plata kombinert med høy spinnehastighet. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva kan være galt da CD-spelleren "sluker" cden (cden kom ut i små deler, nesten sagt partikler ) og at cd-spelleren ikke vil åpne seg ?Jeg hadde hatt cden i cd-spelleren i 3 dager hjelp meg Hadde ikke vært no gøy hvis det hadde vært 3ds max eller no annet dyrt no... Klag og KREV erstatning Lenke til kommentar
fulex Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Det er jo en 50x cd-speller.... og det er litt forsent å klage nå hatt pcen _LITT_ lenge.. (et år) hihi men men .... sånn kan det gikk Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det er jo en 50x cd-speller.... og det er litt forsent å klage nå hatt pcen _LITT_ lenge.. (et år) hihi men men .... sånn kan det gikk Hva mener du med for sent? du har jo 2 års reklamasjonsrett for pokker! Se og klag! Lenke til kommentar
fulex Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Du hørte vel ikke et stort smell rett fr det? nope. 0 smell... plutselig ville den ikke "utløse" seg ... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Cast cd-spell Enda en useriøs forumbruker som ikke har peiling på den han sier.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 KLAG og hvis du kjøpte den på nettet les kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven ( bare for varer kjøpt i år og fremover) Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Enda en useriøs forumbruker som ikke har peiling på den han sier.... _________________ "I har både humor og sjølironi..." Hva sa jeg da? Må ikke skryte på deg for mye i signaturen din... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Enda en useriøs forumbruker som ikke har peiling på den han sier.... _________________ "I har både humor og sjølironi..." Hva sa jeg da? Må ikke skryte på deg for mye i signaturen din... Så du ikke at han skulle bare kaste den?? DET kaller jeg useriøst..... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Så du ikke at han skulle bare kaste den?? DET kaller jeg useriøst..... 'Cast spell' er et uttrykk som ikke har noe med søplebøtter å gjøre... Det var bare en spontan reaksjon på den nye måten å stave CD-spiller på. 'Cast CD-spell' betyr ikke 'kast CD-spilleren'. En vits blir aldri noe bedre av at poenget må forklares, og det blir neppe innlegget mitt heller... :-? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Så du ikke at han skulle bare kaste den?? DET kaller jeg useriøst..... 'Cast spell' er et uttrykk som ikke har noe med søplebøtter å gjøre... Det var bare en spontan reaksjon på den nye måten å stave CD-spiller på. 'Cast CD-spell' betyr ikke 'kast CD-spilleren'. En vits blir aldri noe bedre av at poenget må forklares, og det blir neppe innlegget mitt heller... :-? Sorry at jeg ikke visste det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå