King-Nothing Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er på ferie i danmark og prøver febrilsk å få til mobilen som modem til min bærbare pc siden det ikke finnes trådløse nett her. Problemet er bare at jeg ikke har lagt inn nokia pc suite og har heller ikke med cd'n. Har prøvd med blåtann, men det er en driver windows vista ikke finner, og det ser ut til å være den jeg trenger for å få det til. Eller finnes det andre muligheter? Lenke til kommentar
fujifix Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Du finner PC suite her: http://www.nokia.no/support/software/download.php Du må jo ha modemdriverene innstallert, og så må telefonen være satt opp for wap/mms for at det skal funke.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Men det er ikke så lett å få lastet ned denne når jeg ikke kommer meg på nett. Sitter å skriver fra mobiltelefon nå. Trodde det gikk ganske klart frem av innlegget at det er det som er problemet. Å komme seg på nett... Lenke til kommentar
fujifix Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 kjipt. for du må ha modemdriveren installert. For alt jeg vet kunne det hende du satt på netcafe og skrev dette..... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Kan jeg laste ned kun denne driveren da? Hvis den ikke er stor, kan jeg laste ned til mobil og føre over til pc. Og jeg fant heller ikke ut hvor jeg lastet ned pc suite fra den linken du gav meg... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Så du kan ikke laste den ned til mobilen også overføre til pc? (pc suite) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Fila er jo på 25 mb da. Tar ikke det laaang tid å laste ned til mobil? Dessuten fant jeg ikke ut hvor jeg lastet den ned. Pc suite altså... Edit: det koster ca 60kr pr mb dataoverføring fra mobil når jeg bruker telia dk. Så da blir det nok ikke internett på en ukes tid. Endret 30. juli 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
fujifix Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 PC suite er en stor fil å laste ned. Om du finner ut hva modemfilen heter, kan det hende du finner filen på google, eller en driverside.. er sikkert en egen modemfil for blåtann om det er det du skal bruke. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Da får du finne deg en nettcafe i nærheten av der du er Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, det må nesten bli noe sånt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 De fleste hotel og campingplasser lar deg surfe. Enten via Wi-Fi eller egen stasjonær i lobbyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå