Gå til innhold

nybegynner-kan någen her forklara meg litt om c++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg trur kanskje det enklaste for deg ville vere å laste ned Dev C++.

Det er ganske enkelt.

Sikkert mange her som vil flame meg og seie at ein må lære seg å kompilere i CMD eller whatsoever, men trådstartar spurde jo etter kva som var enklast, ikkje sant? :)

I det programmet, skriv du all koden i ein text-editor, og den koden vert lagra i ei .cpp-fil. Om du då kompilerer fila, får du ei .exe-fil om du bruker windows, og det rekner eg med at du gjer. Den fila er køyrbar.

Forresten, kor mange nanosekundar har du brukt på å setje deg inn i Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition? :)

Lenke til kommentar
Eg trur kanskje det enklaste for deg ville vere å laste ned Dev C++.

Det er ganske enkelt.

Sikkert mange her som vil flame meg og seie at ein må lære seg å kompilere i CMD eller whatsoever, men trådstartar spurde jo etter kva som var enklast, ikkje sant? :)

I det programmet, skriv du all koden i ein text-editor, og den koden vert lagra i ei .cpp-fil. Om du då kompilerer fila, får du ei .exe-fil om du bruker windows, og det rekner eg med at du gjer. Den fila er køyrbar.

Forresten, kor mange nanosekundar har du brukt på å setje deg inn i Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition? :)

9176575[/snapback]

Jeg vil heller anbefale Code::Blocks enn Dev-C++. Dev-C++ har ikke vært oppdatert siden 2005 ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...