LucarioX Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Over 10 mill solgte http://www.n-gamez.com/dk/nyheder.php?merid=2226 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er vel ein grunn til at de små rakkerene der fortsatt eksisterer ja Heilt villt egentlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 9.9 mill av dei er sikkert solgt i Asia Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 9.9 mill av dei er sikkert solgt i Asia 9173399[/snapback] :!: :!: skjønner ikke at folk fortsatt liker pokemon Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er jo bra da.. men.. kanskje ikke sååå bra som folk skal ha det til? men, har pearl jeg altså.. og, jeg koser meg med det.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 faen så rått med pokemon, har alle dei gamle. skal kjøpe D/P snart Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Pokemon er jo dødsfett! Ser ikke på serien, men adventure spillene er jo dødskule! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Serien har blitt vannet ut til de grader nå at det rett og slett har blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 De fleste kjøper nok ikke Pokemon-spillene fordi de elsker pokemon, men heller fordi det er det Gameboy/DS-spillet med desidert lengst levetid ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Forkortelsen Pokemon DP blir veldig feil i mitt hode. For øvrig forstår jeg egentlig ikke hvordan de lojale disipler ikke går lei. Jeg syntes det bare ble rot da de introduserte en haug med nye kreaturer... Umulig å henge med. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det blir fort mange pokemonar, det er litt vanskeleg å hengje med. Men sjølv om det er mange nye har eg ikkje funnet ein passeleg stein pokemon ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå