erikstein Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Skal bestille meg en Powerbook G4 1Ghz 17" ikveld. Denne tenkte jeg å bestille fra www.apple.no, siden den hører inn under Mac. Noen som har bestilt derifra før? Eventuelt fraktkostnader? Står jo at bestilling over 2500,- er fraktfritt, men jeg er jo ikke helt sikker. Maskina kommer på på over 30000,- så det burde jo egentlig vært levert på døra I mine øyner da... Som sagt, erfaringer eventuelt andre plasser? Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har handlet der tidligere og det stemmer det at det er fraktfritt på varer over 2500 tusen. Varene blir også levert på døra via TNT Håper dette hjelper nok Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 ah...men hvordan er det med garanti på en mac? Er den 1år? 2år? 3år? 1mnd? Hvis man kjøper fra www.apple.no så må jo de ha en form for garantiavtale vel? Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jepp, den er på et år i følge denne ihvertfall: http://promo.euro.apple.com/promo/helpmenu...espolicies.html Jeg bestilte Ipod derifra og fikk den ihvertfall på døra og ikke noe extra kostnader. Selv om dem aldri tok telefon og svarte på mailene mine når jeg skulle ha tak i dem på Apple, men det er visst bare jeg som har vært uheldig i følge noen. Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
frackas Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Søstra mi betsilte fra apple.no, og hun jabbet i vei om hvor flinke de var og hvor glatt alt gikk. og, ja, de leverte på døren. det var foresten samme maskin som du bestiller. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Så den havnet på over 30 lapper her i Norge ja. Ble rimelig imponert når godeste Steve plukket den fram under sin årlige keynote (så det live på nettet) - utrolig karisma den karen har. Heftig bærbar, men du trenger vel ikke å stresse med hvordan den faktisk leveres siden den ikke er kommer i salg før i mars... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå