Fazer1000 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Har en '98mod A6 som mangler lys etc. etter start. Etter gjentatte starter får jeg lys, blinkers og pussere. Godt det ikke har vært bruk for vinuspussere så langt i sommer Noen som har tips til hva som er galt? Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. Endret 30. juli 2007 av Fazer1000 Lenke til kommentar
Saga-gull Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei, Letteste og sikreste måte å finne ut av dette på er å få tatt en diagnosetest. Hvis du bor rundt Bergen kan jeg hjelpe deg med det,da jeg har slikt utstyr. Mvh Tommy Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har en '98mod A6 som mangler lys etc. etter start. Etter gjentatte starter får jeg lys, blinkers og pussere. Godt det ikke har vært bruk for vinuspussere så langt i sommer Noen som har tips til hva som er galt? Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. 9173200[/snapback] kan jo være ledningen som går inn på tenninslåsen... når jeg skiftet tenninslås på 84' Mazda 323, så fungerte ikke noen av delen som du har problem med... da var det en kontakt som ikke var tilkoblet... ditt problem kan skyldes dårlig kontakt inn på tenningslåsen, så sjekk det du Lenke til kommentar
Fazer1000 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hei,Letteste og sikreste måte å finne ut av dette på er å få tatt en diagnosetest. Hvis du bor rundt Bergen kan jeg hjelpe deg med det,da jeg har slikt utstyr. Mvh Tommy Takk for svar, Tommy, og takk for imøtekommenheten! Jeg fikk ordnet det og så glemte jeg at jeg hadde lagt noe inn er. Beklager, og takk igjen! Lenke til kommentar
Fazer1000 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Har en '98mod A6 som mangler lys etc. etter start. Etter gjentatte starter får jeg lys, blinkers og pussere. Godt det ikke har vært bruk for vinuspussere så langt i sommer Noen som har tips til hva som er galt? Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. <{POST_SNAPBACK}> kan jo være ledningen som går inn på tenninslåsen... når jeg skiftet tenninslås på 84' Mazda 323, så fungerte ikke noen av delen som du har problem med... da var det en kontakt som ikke var tilkoblet... ditt problem kan skyldes dårlig kontakt inn på tenningslåsen, så sjekk det du Lenke til kommentar
Fazer1000 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Har en '98mod A6 som mangler lys etc. etter start. Etter gjentatte starter får jeg lys, blinkers og pussere. Godt det ikke har vært bruk for vinuspussere så langt i sommer Noen som har tips til hva som er galt? Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. <{POST_SNAPBACK}> kan jo være ledningen som går inn på tenninslåsen... når jeg skiftet tenninslås på 84' Mazda 323, så fungerte ikke noen av delen som du har problem med... da var det en kontakt som ikke var tilkoblet... ditt problem kan skyldes dårlig kontakt inn på tenningslåsen, så sjekk det du Beklager at jeg glemte dette forumet da jeg fant feilen. Den lå i tenningslåsen: Låshuset av plast har en ganske sterk fjær inni, som får kontakten til å gå riktig tilbake etter start. Dette huset var "sprengt" av fjæra, materialtretthet(?), slik at kontakten ble dårlig-god-ikke kontakt-osv., alt ettersom. Byttet hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå