tasmann Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 heisann, er ein kar på 15 år, som likar å skru. og no vil eg ha meg sveise apparat. for vil bygge meg noko. men får ikkje låv av mor mi, fordi ho meiner det er ei aldersgrense for sveising. er det noko aldersgrense for sveising er spørsmålet mitt? er det nokon sopm veit svaret, so må dykk bere komme og fortelle meg litt om det!! slik at me kan overbevise mor mi!! håper på savr av dykk!! Lenke til kommentar
joka Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) ingen aldersgrense for sveising hjemme.. hold deg bare unna lettantennelige ting.. (bensin o.s.v) anbefaler allikevel brannslokkningsapparat / vannslange tilgjengelig. edit tips: ikke bruk syntetiske klær.. de brenner godt undertøy av bomull, dongeri-kjeledress, gjerne litt stor slik at du kan dra den ut fra kroppen hvis du får noe sveise-glør på innsiden. sko av lær og hansker av skinn. Endret 30. juli 2007 av joka Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Syntetiske klær ja, hehe. Hadde på snekkervest i går og stod med vinkelkutter i full vigør med spruten mot magen, jammen brant den vesten ganske godt Lenke til kommentar
tasmann Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 ingen aldersgrense for sveising hjemme..hold deg bare unna lettantennelige ting.. (bensin o.s.v) anbefaler allikevel brannslokkningsapparat / vannslange tilgjengelig. edit tips: ikke bruk syntetiske klær.. de brenner godt undertøy av bomull, dongeri-kjeledress, gjerne litt stor slik at du kan dra den ut fra kroppen hvis du får noe sveise-glør på innsiden. sko av lær og hansker av skinn. 9173307[/snapback] virkar som om du har peiling på ditta! tusen hjartelig takk for svar. for håpe ditta kan overbevise mor mi! du kan vel også svare på om det er noko spesielt vanskelig å sveise? det er vel ikkje so forferdelig vanskelig so lenge som metallet ein sveiser i ikkje er for tynt?! håper på svar! Lenke til kommentar
TGRacing Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hehe.. Bare å prøve seg litt frem det.. Å sveise sammen to biter så de sitter fast til hverandre er nok ikke det vanskeligste.. Men å sveise pent er en helt annen sak.. Det er et håndtverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå