Hellemyr Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hallo. Etter jeg reformaterte pcen, så får jeg ikke sett ting ifra vg.no med VGTV. Hvilken mediaplayer eller sånt trenger jeg for det. Bruker Opra sefølgelig. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 VGTV bruker vel QuickTime hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror de bruker WMP , men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Lasta ned qiucktime til ingen nytte. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva skjer vis du bruker IE eller FF da? Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 De bruker wmp, helt sikker. Wmp funker ikke på pc'en min i hele tatt og ikke på vgtv heller Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har også problemer med VG sine videoer. Får feilmelding om at det har oppstått et problem og programmet må avsluttes. Gjelder IE, Opera og Firefox. Det er ingen problemer med dagbladet, youtube og andre videotjenester. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 VGTV bruker Windows Media player eller Quicktime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå