Mr Nilsen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) hei. Siste ting før jeg tar pause fra diskusjon.no. form1: Dette er en knapp + litt mer kode som skal lagre i en textfil objStreamWriter.WriteLine("Aktivert: " "kode her") form2: to radioknapper Det som skal skje er at når jeg skal gå inn i form 2 å velger radioknapp1 og trykker på knappen i form 1, skal det stå "1" der hvor det står "kode her". Samma med radioknapp2, men da skal det stå "0" Men skjønner ikke hvordan man kan gjøre dette. Endret 30. juli 2007 av Legendarynilsen Lenke til kommentar
Mr Nilsen Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 objStreamWriter.WriteLine("Aktivert: " "kode her") Der det står "kode her" skal det være en kode slik at hvis radioknapp1 blir aktivert, skal det stå "1" istedenfor "kode her" så pointet er at jeg ikke skjønner åssen man skal vise dette med code bruker vb.net Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 objStreamWriter.WriteLine("Aktivert: " & iif(Form1.Option1.Checked, "1", "0")) Lenke til kommentar
Mr Nilsen Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 objStreamWriter.WriteLine("Aktivert: " & iif(Form1.Option1.Checked, "1", "0")) 9173273[/snapback] Takker Da tar jeg en ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå