Lantador Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Märtha er nå sykmeldt, hva skal man tro om en healer som sykmelder seg selv? Viser ikke bare det at healerens egne evner ikke fungerer? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154331 Bare for å få frem mitt synspunkt på saken: Helt greit at hun påstår at hun kan snakke med engler, men når du er prinsesse i norge, så ikke fortell det til noen. Jeg har heller ikke fortalt noen at jeg har ligget med Jessica Alba, av den enkle grunn at ingen kommer til å tro på meg. Og slik er det når det gjelder det å snakke med engler. Endret 30. juli 2007 av Lantador Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Off, synest hun blir bare mer og mer patetisk.Er vel bare å snakke med Gabriel slik han kan god snakke med gud så hun blir frisk? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ikke overrasket, hun burde ikke starte en slik skole. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Märtha er nå sykmeldt, hva skal man tro om en healer som sykmelder seg selv?Viser ikke bare det at healerens egne evner ikke fungerer? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154331 Bare for å få frem mitt synspunkt på saken: Helt greit at hun påstår at hun kan snakke med engler, men når du er prinsesse i norge, så ikke fortell det til noen. Jeg har heller ikke fortalt noen at jeg har ligget med Jessica Alba, av den enkle grunn at ingen kommer til å tro på meg. Og slik er det når det gjelder det å snakke med engler. 9173018[/snapback] Det har gått rundt for Prinsessa. Nei og nei! Engler? Healerskole? Har hun hørt for mye på feberrabuleringene til Ari? Haakon og Olav hadde snudd seg i graven.................. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hehe....Vis skal vel ikke se bort fra at en eller annen engel kommer og gjør henner frisk igjen da.... :!: Legg ned kongehuset sier nå jeg da...Tror de har utspilt sin rolle for lenge siden...Nå den yngre garde bare fullstendig patetisk...... Endret 30. juli 2007 av Znoken Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det bikket nok over for henne når hun var ung og dum,- Ble jo fersket av kona til ridelæreren sin. En ting er å være ung og rebelsk; Pule ridelæreren din, noe annet er det når du er prinsesse i tilleg. Morsomt. Lenke til kommentar
snapple_me Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes Märtha er tøff jeg.. Det krever mot å gjøre noe så utradisjonelt og oppsiktsvekkende her i Pottitland, som - jeg har forstått etter de siste dagene med mediadekning - består av fordomsfulle, brautende mennesker. Det eneste jeg mener er dumt, er timingen for å slippe en slik "bombe".. Midt i agurktiden og alt, hvor ingen aviser og journalister har noe annet å snakke om.. Hvis hun for eksempel hadde lagt det på samme tidspunkt som en eller annen stor sportsbegivenhet (helst fotball eller skisport - tour de france er tydeligvis ikke stort nok..) så ville ingen lagt merke til det i det hele tatt. Da ville man heller diskutert straffer og offside osv.. Hva hun tror på, eller ikke tror på skal vi respektere - akkurat som vi roper at muslimer må respektere vår tro - eller fravær av tro i mitt tilfelle. Hun valgte aldri å være en del av kongefamilien vår. Hun har jo faktisk valgt å melde seg ut, i den grad det går an.. Hvem som helst hadde sykemeldt seg etter dagesvis med kritikk mot egen person i nasjonal presse. De fleste av oss sykemelder seg nemlig for langt, langt mindre. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Morra mi er sykemeldt? Skjønner du tegningen? Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan hun ikke bare få en engel til å heale henne, eller få hun andre dama til å heale henne? Er vel healing skolen hennes går sånn halveis ut på. Bortsett fra å tjene penger da. Hun er vel lei av å melke penger på eventyrgesjeften hennes. Det som irriterer meg er at selv om hun ikke har prinsessetittel lenger, så bruker hun statusen hun har fått som prinsesse til å tjene penger på. Blir på en måte slik som telenor fikk med seg kundene og kobberet da det ble privatisert. Og kongefamilien/monarkiet som skal være et symbol istedet for president/republikk blir assosiert med Martha og Behn osv, gjør at jeg mener at landet er mer en klart for å bli republikk. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bra det er Haakon som er tronarving da. En monark må tåle at det blåser litt på toppen! Eller skulle kongehuset bare sykmeldt seg når tyskerne kom i 1940? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Märtha er nå sykmeldt, hva skal man tro om en healer som sykmelder seg selv?Viser ikke bare det at healerens egne evner ikke fungerer? 9173018[/snapback] Så hvis en lege blir syk, da er det noen muffens? Eller hva med en kristen person, som lett som det kan ta en bønn eller to og få gud til å helbrede de? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bra det er Haakon som er tronarving da. En monark må tåle at det blåser litt på toppen! Eller skulle kongehuset bare sykmeldt seg når tyskerne kom i 1940? 9178442[/snapback] Nei , de reiste til England og slappet av sammen med kongeslektningene sine i London. God mat og vin, mens gode nordmenn som ikke jobba for "tysken" blei veldig slanke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Robocoop, trur du har undervurdert kor mykje kongen/regjeringa i england betydde for nordmenn som kjempa for konge og fedreland. Lenke til kommentar
superegge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Trur jeg også. Men on topic; Er dette noe Martha tror på og liker, ser jeg ingen grunn til at hun ikke skal kunne drive med det. Tøft gjort at hun tør og gjøre det uasett hvor mange som ser på det som bullshit. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hun starter skole, der hun skal lære folk å prate med engler, og heale folk med hendene... Hvorfor kan hun ikke bare prate litt med englene, og heale seg selv? Nesten så jeg har lyst til å melde meg på denne skolen, og anmelde henne etterpå... Lenke til kommentar
superegge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Anmelde henne? Hva for? Feil religion/tro? Noen er kristne noen tror på healing etc. Prester skal bringe oss nærmere gud, og når vi ber prøver vi og snakke med gud, ganske vanli. Skjønner da ikke hvorfor folk stiller seg så skeptisk vist hun vil snakke med engler. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Märtha er nå sykmeldt, hva skal man tro om en healer som sykmelder seg selv?Viser ikke bare det at healerens egne evner ikke fungerer? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154331 Bare for å få frem mitt synspunkt på saken: Helt greit at hun påstår at hun kan snakke med engler, men når du er prinsesse i norge, så ikke fortell det til noen. Jeg har heller ikke fortalt noen at jeg har ligget med Jessica Alba, av den enkle grunn at ingen kommer til å tro på meg. Og slik er det når det gjelder det å snakke med engler. 9173018[/snapback] Eh? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Anmelde henne? Hva for? Feil religion/tro?Noen er kristne noen tror på healing etc. Prester skal bringe oss nærmere gud, og når vi ber prøver vi og snakke med gud, ganske vanli. Skjønner da ikke hvorfor folk stiller seg så skeptisk vist hun vil snakke med engler. 9180519[/snapback] Men her er det snakk om at det koster 72000 nkr for og komme i kontakt med engler og er ikke det svindel da vet jeg ikke hva som går under betegnelsen svindel...Tror nok dette er litt forskjell når det er snakk om at prester vil bringe oss nærmere Gud da.....han tar nå heller ikke 72000 nkr for det da.... Lenke til kommentar
superegge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er vell ikke snakk om og bare komme i kontakt med engler, du betaler vell for en utdanning, noe som er normalt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Anmelde henne? Hva for? Feil religion/tro?Noen er kristne noen tror på healing etc. Prester skal bringe oss nærmere gud, og når vi ber prøver vi og snakke med gud, ganske vanli. Skjønner da ikke hvorfor folk stiller seg så skeptisk vist hun vil snakke med engler. 9180519[/snapback] Sier det hadde vert morro, og gått på den skolen, og ved skoleslutt, hvis jeg da ikke hadde greid å fått kontakt med engler, så har jo hun drevet falsk markedsføring. Hun kan snakke med engler så mye hun vil for min del, men slik jeg ser det, så snakker hun bare med seg selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå