Lucifer 666 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Si at man har en liste på f.eks 100 sanger i winamp og man ikke har lagret denne listen. Så er man så uheldig og dobbelklikker på enda en sang man vil legge i lista fra en mappe. Da slettes denne lista og den sangen du dobbel klikka på er den eneste som ligger der. Finnes det da noen måte å få opp igjen den lista man hadde før? En slags "angre" knapp vist dere skjønner Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Du kan lagre lista til ei fil. Dette gjer du ved hjelp av "CTRL-S". EDIT: "CTRL-O" for å laste inn ei liste. Endret 30. juli 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker alltid å slå av dobbeltklikk før å spille av når jeg holder på å lage spillelister i winamp så slipper jeg det der. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker å trykke shift+L så kommer det opp alle mappene, så trykker jeg bare på mappa med musikk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Gå til options og huk av for "enqueue as default action". Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Gå til options og huk av for "enqueue as default action". 9177993[/snapback] ohhh w00t. Akkurat det jeg ville ha, men aldri sett før Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå