Simkin Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) gps'en må ha *størst mulig skjerm *mulighet for visning av bensinstasjoner(hvilken),fotobokser(viktig) *oppdatert kart (kunne vise veier selv langt uti skogen) * vise fart (også fartsgrense på stedet) samt att den må kunne regne ut tid til jeg er fremme er HELT blank på gps, men ønsker så klart mest mulig for pengene. Mio C520T ligger litt over budsjett, men kan hende jeg går for denne. hva er er forskjell på C520 og C520T? Endret 30. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 gps'en må ha *størst mulig skjerm *mulighet for visning av bensinstasjoner(hvilken),fotobokser(viktig) *oppdatert kart (kunne vise veier selv langt uti skogen) * vise fart (også fartsgrense på stedet) samt att den må kunne regne ut tid til jeg er fremme er HELT blank på gps, men ønsker så klart mest mulig for pengene. Mio C520T ligger litt over budsjett, men kan hende jeg går for denne. hva er er forskjell på C520 og C520T? 9172911[/snapback] Jeg ville valgt en nuvi 360 som du får for litt under 3000.- Denne har det mest, inkludert bluethoot. Selv om det ikke er den største skjermen, så får du det du trenger. Selve skjermen trenger ikke å være så stor pga en ska jo ikke bruke den under kjøring, og da hører man etter.... Eller så ville eg kanskje spandert 3300 kroner på tomtom one xl europa, der du har en svær skjerm. Minuset med den er at batteriet blir tappet på rundt to timer. Denne har også bluethoot, men den fungerer kun for data overføring. Men denne gpsen kan du kjøpe med scandinavia kart også, og da er den litt rimligere. Eller så har du Mio C520 med eller uten TMC modul, som du får fra ca 3500 - 3900. Meget god med flere muligheter... Men sats på 360 eller tomtom one xl Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Garmin 250W til 3k på elkjøp. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) har kjøpt meg gps. ble en MIO C520T. er kjempefornøyd Endret 13. august 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Lena2 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. *annonse fjernet* kommentarer på moderering taes på PM med meg macfjott Endret 25. august 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå