Modac Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Heisann.. min gamle mobil har jeg klart å knuse skjermen på så må ha meg en ny, men like greit, den var noe dritt allikevel... Vil ha en ny og avansert telefon.. max pris 4000.. Kamera har ingenting å si for men, men egentlig har jeg kun ett krav; IKKE NOKIA... Har ikke fulgt med på mobil markedet det siste året, så har dårlig peiling på hva som er fet der ute... hvis noen har bra peiling og kansje personlig erfaring fra en snaxen telefon tar jeg gjerne imot tips thnx! EDIT: sorry så malen nå Funksjoner: -Kalender: (Ja/profesjonell). -GPRS: (Ja/ -EDGE: (Ja/ -Email klient:(nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: (mindre enn en murstein ) -"Støt/sprut/støv-sikker": (nei). Skjerm: Farge-/ -Størrelse på skjerm. (stor er bra.) -Touchscreen: (hadde vært kult det). Pris: Jeg har mellom 1 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): (nei) Diverse: -Merke: (IKKE NOKIA). -Kamera: (samme for meg, ikke viktig). -Videokamera: (samme for meg, ikke viktig). -Symbian: (ja). -Infrarød port:(samme for meg, ikke viktig). -Blåtann (Bluetooth):(Ja). -Internminne: (mye er bra ) -Minnekort?:(Ja). -MP3: (Ja) -Radio:(Ja) -UMTS: (Ja) -Triband: (Ja). -wLAN: (Ja). - Mulighet for GPS: (hadde vært kult, men ikke veldig viktig) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: (nei) -Batterilevetid: "Viktig" -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (ringing.) Endret 30. juli 2007 av Modac Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis du ikke trenger utms og kamera, kan du gå for den nye linux telefonen. Husker ikke hva den heter i farta, men tror det er neo1973 elle noe sånt. Koster rundt 2000, har wlan, gps og er som du sier "avansert". Det står om den i prisguiden! Absolutt verdt en titt! Ellers har du SE P1i, HTC touch og HTC S710 -Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå