balder Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Eg lurte på kva som er den beste oppløysningen som er lurast å late den stå på for å få godt bilde og arbeidsflate Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kommer an på skjermen. Men det beste er vell antagelig maks av det du kan sette den på. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kommer an på skjermen. Men det beste er vell antagelig maks av det du kan sette den på. 9172896[/snapback] LCD-skjermer skal alltid settes til den oppløsningen de er laget for. Sjekk bruksanvisningen på skjermen din. Evt. fungerer vel hele multipler av denne oppløsningen, men jeg kan ikke helt se nytteverdien av dette (1024*768-skjerm i 512*384 f.eks). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Regner med at det er LCD skjerm. Disse fungerer kun brukbart på "native" oppløsning, så man har ikke noe valg. Normale for 19'' widescreen er 1440 x 900. Men denne opplysningen skal du finne i manualen (skjermens spesifikasjoner) Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Regner med at det er LCD skjerm. Disse fungerer kun brukbart på "native" oppløsning, så man har ikke noe valg. Normale for 19'' widescreen er 1440 x 900. Men denne opplysningen skal du finne i manualen (skjermens spesifikasjoner) 9173011[/snapback] Det er denne skjermen http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...okAAAEO5aE03xii Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 står svart på hvitt på siden: 1440x900 Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Det er greitt nok maks oppløysning, men det er ikkje alltid lurt å sette den på den. Er det nokon som kjenner skjermen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det gjelder for CRT Skjermer. Dette er en LCD og bør alltid kjøres på max oppløsning for å få best kvalitet på bildet. Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ok, da har eg lært noko nytt i dag også! Kva lysstyrke og kontrast? Er det noko anna eg bør veta med innstilling? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 kontrast på 700:1 er greit nok. Men den har bare VGA tilkobling. Om du ikke har kjøpt den enda, eller har returretten i orden ville jeg personlig levert den tilbake (med mindre du ikke har råd til mer). Du vil helst ha en skjerm med DVI tilkobling (i tillegg til VGA helst da ) Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 kontrast på 700:1 er greit nok. Men den har bare VGA tilkobling. Om du ikke har kjøpt den enda, eller har returretten i orden ville jeg personlig levert den tilbake (med mindre du ikke har råd til mer). Du vil helst ha en skjerm med DVI tilkobling (i tillegg til VGA helst da ) 9173441[/snapback] Eg har testet Half Life 2 og det fungerer kjempe bra. Er det noko som eg merker dette med DVI i forhold til VGA? Eg har betalt kr. 995,- og synnes at den virker klar og kjempe bra til denne prisen. Ikkje store forskjell mellom CRT til LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå