SRD Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hei, når jeg er inne i Firefox slutter tastaturet av og til å vriker. Jeg kan ikke skrive i noen steder (ikke adresset feltet, søkefeltet, forumet o.l), jeg kan heller ikke bruke tastaturet til noe annet (f.eks ny tab, lukke vinduer og lignende.) Detter problemet er kun i Firefox. Jeg bruker firefox 2.0.0.5 med disse utvidelesene: Adblock Filterset.G updater Adblock plus Advanced bookmark search All-in-one sidebar compact Library Extension organizer Compact menu 2 CustomizeGoogle Dom inspector Download Statusbar DownloadThemAll Fasterfox FEBE Firefox Showcase Forecastfox Fullscreen Hide Menubar (deaktivert) IE tab Image Zoom iswitch-tabs MediaplayerConnectivity More Tools Menu Norsk Bokmål og Nynorsk ordliste Tab mix Plus Tab scope Tabs Menu Talkback Toolbar Buttons Og disse temaene: BlackJApanMax Blue Ice Cylence Theme 2: Black diamond Edition RC1 Netstripe Redshift V2 (det er denne jeg bruker) Noen som vet hva problemet kan være? Endret 30. juli 2007 av SRD Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvet ikke hva problemet kan være, men prøvd å reinnstalere FF? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvet ikke hva problemet kan være, men prøvd å reinnstalere FF? 9172928[/snapback] Nei, har tenkt tanken. Problemet er at det flere andre brukere av PCen (de har andre kontoer i Windows Xp). Hvis jeg avinstalerer FF vil det da bli avinstalert på alle brukere slik at også må legge inn alt deres på nytt? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvet ikke hva problemet kan være, men prøvd å reinnstalere FF? 9172928[/snapback] Nei, har tenkt tanken. Problemet er at det flere andre brukere av PCen (de har andre kontoer i Windows Xp). Hvis jeg avinstalerer FF vil det da bli avinstalert på alle brukere slik at også må legge inn alt deres på nytt? 9173406[/snapback] Ikke noe problem, men husk å backe opp profilene til de ulike kontoene før du avinstallerer. Framgangsmåte finner du her Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Men jeg TROR at de utvidelsene du har innstalert forsvinner.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har hatt samme problemet flere ganger. Jeg har ingen utvidelser. Problemet ser ut til å ha forsvunnet i nyeste FF. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Men han har jo den nyste versjonen av FF.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Merkelige greier. Jeg opplevde det i flere versjoner frem til den jeg har nå, 2.0.5. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har mac, så tror ikke det. (Hvis det var meg du svarte). Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takker for alle svar1 Men jeg TROR at de utvidelsene du har innstalert forsvinner.. 9173930[/snapback] Jeg har backup av mine. FEBE tar backup av alt jeg har. Kanskje virus? 9174328[/snapback] Tviler litt på det også. Har scannet PCen for virus med nyeste Versjon av F-secure og fant ingen ting. Det som er så rart er at problemet kommer bare helt plutselig, og hvis jeg restarter FF, så er det vekk igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå