Gå til innhold

hypervoldelig spill «Prototype»

Henry9

Anbefalte innlegg

Spillet heter «Prototype» og også dette er bygd på samme lest som «Grand Theft Auto». Du tar kontroll over figuren Alex Mercer som har fått overmenneskelige egenskaper etter et noe uheldig vitenskapelig eksperiment.

-Prototype kan klatre eller veggløpe på en hvilken som helst overflate, hoppe 30 etasjer høyt og tilintetgjøre alt som krysser hans vei, sier presidenten i Radical Entertainment, Kelly Zmak.

Radikals unike vri i spillet er at når Mercer dreper mennesker absorberer han deres minner, evner og utseende, og kan forvandle seg til de han absorberer.

Mercer tapper også offerne for deres kunnskaper og talent. Når Mercer absorberer sine fiender og uskyldige forbipasserende, forsterker han sin egen biomasse som gjør ham sterkere og gir ham evnen til å forvandle kroppen til et våpen eller herde huden som forsvar.

Radikal tar i bruk sin egenutviklede spillmotor Titanium for å generere den digitale versjonen av Manhattan, hvor spillet foregår. Spillere kan velge om de vil snike seg frem i gatene eller forvandler byen til en slagmark, skriver nettsiden.

«Prototype» vil også ha en online co-op-modus hvor spillere tar kontroll over hver sin Mercer.

4.jpg

0.jpg

Kilde: http://gamer.no/nyhet/pc/vivendi_kunngjor_prototype/42098

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er det som gjør spill vært og spille

9173570[/snapback]

:ermm: Har vi rømt igjen?

Høres da ikke så voldelig ut, utifra quoten.

Nekter å gå inn på Spillmagasinet. Får fnatt av skrivefeil og annet tull i fra dem. :hrm:

9175748[/snapback]

Jævla perfeksjonist! :hrm:

Dette spillet virker jo gøy. Men litt sånn alien aktig. Liksom at man kan "suge" opp minnene og slikt til de du dreper, litt snålt. :hmm:

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at jeg ØNSKER at det skal komme bra spill. Personlig synes jeg ikke det er så kult med overnaturlige krefter, det setter spilleren litt ut av illusjonen. Spesielt hvis spillet foregår i en realistisk verden.

Det var slik det var da jeg så crysis for første gang. Ser en kar snikende rundt i jungelen, og jeg tenker "Ser sykt fett ut"

Plutselig får han superfart og hopper opp på bygninger og whatnot.

Jeg bare :wallbash:

Crysis skal riktignok kjøpes uansett. Greia er at jeg ØNSKER at det skal være flere gode spill så jeg får lyst til å kjøpe dem. Er jo ikke rart det.

Lenke til kommentar
Halo = overhypa x 4683

9188506[/snapback]

Personlig er det den spillserien jeg har fått mest glede av, så for min del lever det helt klart opp til forventningene! Snakker av erfaring med Halo 1 og 2.

Formoder at vi snakker om tre'ern her.

Det at Halo 3 kan lagre filmer, og jeg liker å lage filmer OG det faktum at mye syke stucks/no-scopes skjer når vi spiller system link gjør at jeg lokkes til å tro dette burde bli den beste av dem alle! :dribble:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...