nermzor Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Har valgt ut Acer Aspire 5920g til skole, men lurer bare på en ting siden jeg ikke skjønner meg så mye på data: Prisene fra de forskjellige sidene varierer ganske mye: https://prisguiden.no/product.php?productId=75926 Er det noe forskjell på maskinene fra disse sidene, eller er de alle like? hvis de ikke er like hvem ville dere anbefalt? PÅ forhånd takk. Endret 30. juli 2007 av nermzor Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bra den der! Eneste minus er vel oppløsningen. Men du kan ta en titt på dell sin 1520. Eller kanskje IFL 90+, der kan du sette den opp slik du vil ha den. Lenke til kommentar
nermzor Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Vet den er fin , men det var ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vet den er fin , men det var ikke spørsmålet. 9172612[/snapback] Så vidt jeg kunne se etter en kjapp titt var hvertfall den billigste og den dyreste der akkurat like. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er ganske sikker på at alle er like Når jeg bestilte min fra MPX.no fikk jeg bedre specs enn det står på siden den, bl.a. Intel turbo memory og Draft-N støtte på det trådløse nettverkskortet. Lenke til kommentar
nermzor Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 OK takker folkens, det var alt jeg ville vite Lenke til kommentar
kfinne Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ikke sjekka alle nettbutikkene, men i detaljene på maskinen (prisguiden) vil jeg anta at vil variere der hvor det står "varierende". Altså minne og harddisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det noe forskjell på maskinene fra disse sidene, eller er de alle like? hvis de ikke er like hvem ville dere anbefalt? Dette er da faktisk ikke mindre enn 3 spm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå