Juden Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ifølge denne artikkelen så kommer neste Harry Potter film til å inneholdeSex,drug and Rock n roll. Filmen får kanskje 15 års aldergrense: Fra VG: Harry Potter-regissør David Yates avslører sine planer for neste Potter-film. David Yates er den «ukjente» TV-regissøren som ble spurt om han ville ta Harry Potters filmunivers i sine hender for «Føniksordenen». Så fornøyd ble de to produsentene David Heyman og David Barron med arbeidet hans at de ba ham returnere for film seks. - Film fem er på mange måter veldig Harrys ensomme reise. Film seks, «Halvblodsprinsen», er helt annerledes. Her blir det sex. drugs og rock'n'roll, sier Yates entuastisk. - Ikke noe drugs, skyter produsent David Heyman skyndsomt inn. Famlende romantikk Men «Halvblodsprinsen» er annerledes, og dreier seg i stor grad om interaksjon mellom kjønnene, og en god del om både Harrys, Ronnys, Hermines og ganske mange andres opprørske følelsesliv og første famlende romantiske forsøk. - Den er om det følelsesmessige og seksuelle spillet når man er tenåring. Jeg kan ikke vente med å ta fatt på den, smiler Yates. David Yates i utgangspunktet ble hyret av det han kaller «de to davidene» - produsenten David Heyman og David Barron - for å skape det han kaller en sterkere virkelighetsfølelse i den magiske verdenen. Hans tidligere arbeider er nettopp i det virkelighetsnære dramaet, enten det er i den kritikerroste serien «State of Play» (som nå skal bli til film med Brad Pitt) eller «Sex traffic» som handler om trafficking i Europa. I «Harry Potter og føniksordenen» spiller politikken i den magiske verdenen, manipulert og utført av de magiske medier og ministeriet en stor rolle. Regjeringen i Harry Potters verden holder til rett under Gordon Browns byråkrater i London. SE TRAILEREN: Harry Potter og føniksordenen Tanken på virkelig magi - Jeg elsker tanken på at magi er virkelig. At det du tror er følelsen av et rumlende tog i Londons undergrunn faktisk kan være to trollmenn som slåss. At det finnes et magiministerium under det virkelige regjeringskvartalet i London er jo bare en fantastisk idé, sier den lavmælte Yates til Side2. - Den femte boken tar leseren med til noen ganske mørke, for ikke å snakke om provokative hjørner. Det fant jeg veldig interessant. De tre hovedrollene har alle uttrykt en stor glede over å jobbe med David Yates som de omtaler som en lavmælt, men lynende klar regissør som er svært opptatt av karakterutvikling. - Det er en scene der Harry våkner med et rykk fordi han drømmer om Lord Voldemort. Jeg gjorde den store filmgreia der man omtrent hopper ut av sengen, og David sa til meg; «Dan, ingen gjør sånt», Og han har jo helt rett, sier Daniel Radcliffe. - Det var helt fantastisk. Det jeg liker med denne filmserien, sammenliknet med andre store franschises, er at du faktisk får lov til å se unger bli voksne. Det er helt unik at vi tillates å se denne utviklingen, sier han. Et realt magisk oppgjør Men det er ikke bare politikk og karakterbygging som er David Yates' verk. Han er blant annet idémakeren bak den store trollmannsoppgjøret på slutten av filmen. - Vi brukte evigheter på å spille inn og tenke ut de scenene. Men jeg vil at folk skulle føle hvor farlig denne konfrontasjonen er. Det skulle føles som man var i en krigssone. Det virket som en god idé å parre sand og glass, ild og vann, sier han. Innspillingen av «Halvblodsprinsen» begynner i september. Hva mener dere om denne forandringen? Er den bra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vel, ifølge boka så er det ingen sex eller drugs i bok nr 6 .. ellers så syns jeg at det er positivt at filmene blir litt mer " voksne " . Gleder meg til film nr 6 og håper at den kan leve opp til boka ( noe som er lite sannsynlig ) . Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mulig spoiler hvis man ikke har lest bok 6: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en diskusjon i boka der Ginny, etter å ha blitt sammen med Harry, har fått spørsmål om hvorvidt Harry har en tatovering på brystet. Hun svarer nei på det, og det indikerer at hun i hvert fall har sett ham i bar overkropp Mulig den er litt for far-fetched, men. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mulig spoiler hvis man ikke har lest bok 6: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en diskusjon i boka der Ginny, etter å ha blitt sammen med Harry, har fått spørsmål om hvorvidt Harry har en tatovering på brystet. Hun svarer nei på det, og det indikerer at hun i hvert fall har sett ham i bar overkropp Mulig den er litt for far-fetched, men. 9174851[/snapback] Ja, men det betyr ikke at dei har hatt sex eller lignende ( utenom den heftige klininga som beskrives i boka. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er forresten en griffing hun spør om harry har. Ginny svarer at han har en drage Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg gleder meg ihvertfall til filmen kommer juli^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De har sagt det samme om hver eneste av Harry Potter filma, men syntes alle hittil har vart tragisk, hvertfall sammenliknet med bøkene... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg likte bedre den første filmen, da det handlet om trollmenn og magiske vesener og ikke for mye om følelser. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Den første filmen? Den sukkersøte "se-hvem-som-kan-smile-bredest"-filmen? Nei nei nei. Det er EN film som har vært terningkast over 3, og det er film nr 3. Rett og slett fordi den er passe mørk, og ikke har 800 siders kildemateriale slik film 4 og 5 har hatt.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Liker Harry Potter 1 best, 2eren var litt mindre underholdene, 3eren helt OK, men 4eren og 5eren derimot var ganske kjedelig, syntes jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vil se Emma Watson naken. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vil se Emma Watson naken. Aldri har menneskeheten runget et så entydig, enstemmig "HELL YES!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tja. Naken? Ville tatt seg bedre ut i trangtsittende klær, eventuellt lettkledd. Nakent blir bare for... kjedelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Lettkledd er mer erotisk enn naken! Dessuten er hun bare Jailbait. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er enig i at det er heitere med lettkledd enn naken Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Psssh. En jente som er 18 år er da langt ifra jailbait. Emma Watson er fair game. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ifølge denne artikkelen så kommer neste Harry Potter film til å inneholdeSex,drug and Rock n roll. Filmen får kanskje 15 års aldergrense: Kommer aldri til å skje, hvis den skal opp et hakk på stigen så betyr det at den blir en Rated R i statene og ikke PG13 sånn som de andre filmen og det vil gå utover inntjeningen på filmen, så det kommer ALDRI til å skje. Filmen må dialog skrevet av Kevin Smith for at den skal bli R-rated, så lenge man ikke banner eller skulle vise en pupp så blir den filmen PG13. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Altså, alle vokser i løpet av bøkene. Det skulle bare mangle at de vokser gjennom filmene også. Det er faktisk forskjell på 11-åringer og 16-åringer. Synes absolutt det bør være sånn. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ifølge denne artikkelen så kommer neste Harry Potter film til å inneholdeSex,drug and Rock n roll. Filmen får kanskje 15 års aldergrense: Kommer aldri til å skje, hvis den skal opp et hakk på stigen så betyr det at den blir en Rated R i statene og ikke PG13 sånn som de andre filmen og det vil gå utover inntjeningen på filmen, så det kommer ALDRI til å skje. De fleste er PG, ikke PG-13 (med unntak av de to siste). Men jepp, helt sant. Aldri, aldri om aldersgrensen til en Harry Potter-film kommer til å overstige PG-13. Det ville aldri Warner Bros akseptert. Filmen ville blitt klipt om 5 tusen ganger om nødvendig for å unngå en slik aldersgrense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå