pwned Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 aprilia'n er fetest, ja... hadde det ikke vært for de heselige blå "felgene". Mito'n har best lyd, helt klart... vanskelig valg du har der! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Etter at jeg har tenkt litt syns jeg du burde gå for Mitoen, fordi den har mest stil. Begge går jo så og si like bra, så da er det utseendet det går på. Derfor er Cagiva Mito mye mer stil en RS. RS har alle. Mito er en rå maskin som ser knallbra ut. Alle 125-førere kjører rundt med RS hvis de har nok penger. Derfor bør du skille deg ut med en Mito! Mito! Hva gikk du for, trådstarter? Endret 14. oktober 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Her jeg bor er d vertfall LANGT flere mitoer en det er RSer da , Men personlig synst jeg at mito er fetest da ;-) og skal vist vere lettest å trimme. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kanskje sant Evil-Duck, men Mito er jo uansett mye råere en RS. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Pokkers nye forumoppgradering. Tråden har vært borte fra mine innlegg, heldigvis snublet jeg over den igjen. Kjøper ny Mito om et par dager Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Pokkers nye forumoppgradering. Tråden har vært borte fra mine innlegg, heldigvis snublet jeg over den igjen.Kjøper ny Mito om et par dager Nice Har en sjølv, du kjem ikkje til å bli skuffa, bedre kjørestilling Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Husk å post bilder til oss her da Lenke til kommentar
CityBoy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 heyhey:P lurer på mito selv, men lurer litt på hvor mye den koster med tanke på slitedeler å sånn, jeg synes helt klart mitoen er råeste, skall også vedde for at det kommer flere og flere RS'er framover også siden det er en ganske ny sykkel Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Legget ved bilde av Mitoen slik den står nå Lengter etter sommeren Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Åh, feit! Hadde jeg fått valget igjen tror jeg at jeg hadde gått for en KTM, men andre valget er helt klart Mito! Herlig sykkel! Lenke til kommentar
duligot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor kjøpte du den fra ? Vurderer den selv . Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor kjøpte du den fra ? Vurderer den selv . Kjøpte på Snellingen(oslo) http://www.snellingen.no/ Flere bilder av sykkelen her: http://www.bikepics.com/members/scottybt/07mito125/ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Graturlerer med sykkelen Scotty! Godt valg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Gratulerer.... *sukk* Endret 6. januar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå