Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

2007 Cagiva Mito VS 2007 Aprilia RS[Det ble Mito]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når den kommer vet jeg ikke helt , men cagiva har startet å bruke racing versjonen på racing banen så antar det ikke er så lenge før den kommer i gate versjon.

 

The legendary 125 Cagiva Mito is now ready to return to competition in a new version: The 525 SP. This competition machine has been homologated for the Sport Production category and is more powerful and efficient than the legendary Mito Racing 125 on which Valentino Rossi won his first National Sports Production Title in 1994. Now, just like then, Cagiva engineers have worked on the single-cylinder two-stroke engine of the Mito paying particular attention to heat dispersal issues, fuel and air supply, the exhaust system and rotating mass effects to produce more than 37 CV at the crankshaft. The forged aluminium wheels, upside-down Ø 40 mm Marzocchi forks and the adjustable rebound and damping shock absorber complete the technical profile of this little missile on wheels. The single-seater Mito 525 SP brings to mind the all-victorious Cagiva C 594 that will also be on display in a special area dedicated to the new 125.

kilde : Cagiva.it

Lenke til kommentar
Denne er lett. Aprilia Rs selvsagt¨..

 

Cagiva mito modellen er gammel, og kommer fra en liten produsent som ikke har så mye penger til utvikling.

 

9175865[/snapback]

 

Fy faen, det er det dummeste jeg noensinne har hørt. Cagiva er i sammarbeid med Ducati, Husky og MV Augusta. Verdens 4 mest pornografiske merker innenfor Mc.

 

Evil-Duck. Jeg trodde det var en tyngre Mito. ikke en 125ccm, :p

Lenke til kommentar
Den på bildet er en 525, men 125-en vil bli seende lik ut. Kommer mest sannsynlig i 2008.

9191097[/snapback]

 

feil :)

 

repeterer meg selv: The legendary 125 Cagiva Mito is now ready to return to competition in a new version: The 525 SP. This competition machine has been homologated for the Sport Production category and is more powerful and efficient than the legendary Mito Racing 125 on which Valentino Rossi won his first National Sports Production Title in 1994. Now, just like then, Cagiva engineers have worked on the single-cylinder two-stroke engine of the Mito paying particular attention to heat dispersal issues, fuel and air supply, the exhaust system and rotating mass effects to produce more than 37 CV at the crankshaft. The forged aluminium wheels, upside-down Ø 40 mm Marzocchi forks and the adjustable rebound and damping shock absorber complete the technical profile of this little missile on wheels. The single-seater Mito 525 SP brings to mind the all-victorious Cagiva C 594 that will also be on display in a special area dedicated to the new 125.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
jeg har kjøpt aprilia 125 rs 07. dritt fornøyd med den.

9489410[/snapback]

Eg har kjøpt Cagiva Mito 07 modell, dritt fornøyd eg og ;) Har en kompis med RS 125 05 modell, eg har ikkje lappen endå, men han å en kompis testa ut min å han sin. ( han kjørte min) Då tok apriliaen din på toppfart, men min aksa ifrå ( pga turtallsperra på aprilia som en ikkje merka på cagiva)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mito så klart. mito går for de første bedre enn rs både orginalt og uplombert + at den er dobbel så rå.
Sikker på det nå?? jeg er ikke.....
Om du skal følge rådet til sebbe1122, må vel 190ccm sylinderen til NSR være ideel? Nei dessverre, sebbe. Er ikke bare boringa som gir mest effekt. 154ccm sylinderen til RS er oppgitt til en maks effekt på 37hk, Mitoen sin 164ccm er oppgitt til 34,1hk.
her er guttungen med peiling.. :p RS FTW
Lenke til kommentar
Jeg ville også gått for mito, da jeg mener at det er en tøffere sykkel ;)

Men uansett hva du velger, begge er bra sykler og begge går FÆLT :)

Jepp, enig i at Mitoen bare er Rååå ;) Men RS'en er heller ikke verst..

 

 

Satt på med en klassekamerat sin mito, fikk den opp i 150 når vi begge satt på den, på en flat strekning, ikke verst må jeg si :O

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...