ekwathne Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Når kommer den Evil-Duck? Den var til å få ereksjon av. Eneste som manglet var at den var sort. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 når den kommer vet jeg ikke helt , men cagiva har startet å bruke racing versjonen på racing banen så antar det ikke er så lenge før den kommer i gate versjon. The legendary 125 Cagiva Mito is now ready to return to competition in a new version: The 525 SP. This competition machine has been homologated for the Sport Production category and is more powerful and efficient than the legendary Mito Racing 125 on which Valentino Rossi won his first National Sports Production Title in 1994. Now, just like then, Cagiva engineers have worked on the single-cylinder two-stroke engine of the Mito paying particular attention to heat dispersal issues, fuel and air supply, the exhaust system and rotating mass effects to produce more than 37 CV at the crankshaft. The forged aluminium wheels, upside-down Ø 40 mm Marzocchi forks and the adjustable rebound and damping shock absorber complete the technical profile of this little missile on wheels. The single-seater Mito 525 SP brings to mind the all-victorious Cagiva C 594 that will also be on display in a special area dedicated to the new 125.kilde : Cagiva.it Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Denne er lett. Aprilia Rs selvsagt¨.. Cagiva mito modellen er gammel, og kommer fra en liten produsent som ikke har så mye penger til utvikling. 9175865[/snapback] Fy faen, det er det dummeste jeg noensinne har hørt. Cagiva er i sammarbeid med Ducati, Husky og MV Augusta. Verdens 4 mest pornografiske merker innenfor Mc. Evil-Duck. Jeg trodde det var en tyngre Mito. ikke en 125ccm, Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den på bildet er en 525, men 125-en vil bli seende lik ut. Kommer mest sannsynlig i 2008. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den på bildet er en 525, men 125-en vil bli seende lik ut. Kommer mest sannsynlig i 2008. 9191097[/snapback] feil repeterer meg selv: The legendary 125 Cagiva Mito is now ready to return to competition in a new version: The 525 SP. This competition machine has been homologated for the Sport Production category and is more powerful and efficient than the legendary Mito Racing 125 on which Valentino Rossi won his first National Sports Production Title in 1994. Now, just like then, Cagiva engineers have worked on the single-cylinder two-stroke engine of the Mito paying particular attention to heat dispersal issues, fuel and air supply, the exhaust system and rotating mass effects to produce more than 37 CV at the crankshaft. The forged aluminium wheels, upside-down Ø 40 mm Marzocchi forks and the adjustable rebound and damping shock absorber complete the technical profile of this little missile on wheels. The single-seater Mito 525 SP brings to mind the all-victorious Cagiva C 594 that will also be on display in a special area dedicated to the new 125. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bloooodigfet. Cagiva kan det å lage fete sykkler. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det spørs mye på hvordan en liker det selv. En må prøve begge syklene før en kan bestemme seg. En må finne ut hvilken en liker seg best på. I svingene og ellers. Utseende har ikke særlig å si, spør du meg ... Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjøp deg mito mye større trim muligheter får 164ccm syl.. eller no. og på Rs får du bare 154 eller noe så det er jo 10 cc mer, og det kan jo vær litt haaannnndy :!: av og til... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om du skal følge rådet til sebbe1122, må vel 190ccm sylinderen til NSR være ideel? Nei dessverre, sebbe. Er ikke bare boringa som gir mest effekt. 154ccm sylinderen til RS er oppgitt til en maks effekt på 37hk, Mitoen sin 164ccm er oppgitt til 34,1hk. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dere må også huske moment Se her: http://aprilia.7kt.net/forum/viewtopic.php?t=275 Aprilia RS125 (plomber i ekspansjonskammer, cdi og luftfilter tatt?):Bakhjulet: 19,4 hk Nm: 17,3 Cagiva Mito fullpower: Bakhjulet: 26 hk Nm: 13,6 Legg merke til aprilian sitt oppsett. Den har ikke rave og heller ingen 34gasser som mito Lenke til kommentar
supper Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 jeg har kjøpt aprilia 125 rs 07. dritt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg har kjøpt aprilia 125 rs 07. dritt fornøyd med den. 9489410[/snapback] Eg har kjøpt Cagiva Mito 07 modell, dritt fornøyd eg og Har en kompis med RS 125 05 modell, eg har ikkje lappen endå, men han å en kompis testa ut min å han sin. ( han kjørte min) Då tok apriliaen din på toppfart, men min aksa ifrå ( pga turtallsperra på aprilia som en ikkje merka på cagiva) Lenke til kommentar
supper Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 mito så klart. mito går for de første bedre enn rs både orginalt og uplombert + at den er dobbel så rå.Sikker på det nå?? jeg er ikke.....Om du skal følge rådet til sebbe1122, må vel 190ccm sylinderen til NSR være ideel? Nei dessverre, sebbe. Er ikke bare boringa som gir mest effekt. 154ccm sylinderen til RS er oppgitt til en maks effekt på 37hk, Mitoen sin 164ccm er oppgitt til 34,1hk.her er guttungen med peiling.. RS FTW Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Selv ville jeg gått for Mito, personlig synest jeg bare det virker som en heeeerlig sykkel, hvem bryr seg om lyden da? :S Trodde det var fart og kjøreegenskaper det gikk på, kan jo like godt sette på effektanlegg hvis man vil ha gromm lyd på en spinkel 125ccm.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ville også gått for mito, da jeg mener at det er en tøffere sykkel Men uansett hva du velger, begge er bra sykler og begge går FÆLT Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg ville også gått for mito, da jeg mener at det er en tøffere sykkel Men uansett hva du velger, begge er bra sykler og begge går FÆLT Jepp, enig i at Mitoen bare er Rååå Men RS'en er heller ikke verst.. Satt på med en klassekamerat sin mito, fikk den opp i 150 når vi begge satt på den, på en flat strekning, ikke verst må jeg si :O Endret 11. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
supper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 har du slått deg eller? klart velger du mito`n.. den går jævli bra og du får noe nesten ingen andre har. Kanskje det er en grunn til at nesten ingen andre har den? eller hva? Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kanskje det er en grunn til at nesten ingen andre har den? eller hva? Fordi RS 125 er en mainstream sykkel;) som NSR Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Synes rs'en er råest, men mitoen går vell best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå