Scotty Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) EDIT: Det ble Mito Hei. Jeg skal kjøpe en lett sykkel nå i høst, og lurer fryktelig på hvilken jeg skal velge. Det står mellom 2007 Aprila RS og 2007 Cagiva Mito. Mitoen ser så spesiell ut(og så er det litt godt at den ligner på/er lik Ducati) Men RS'en ser også utrolig fin ut, og etter å ha sett på endel youtube klipp så virker det som om det er mye bedre lyd i Aprilia RS? Er det riktig? Litt bilder fra nettet: Cagiva Mito 2007 Aprilia RS 2007 Generelt teknisk så er de vel egentlig ganske like? Aks/hastighet osv Bestemte meg egentlig for flere måneder siden at jeg skal ha Mito, men har hatt RS i øyekroken hele tiden, og nå er jeg sterkt i tvil igjen. Tror jeg får kjøpe flakslodd etterpå og sjekke om jeg får råd til begge. Endret 1. januar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Aprilia RS lett bare får look Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Cagiva har en RÅ lyd Men er selv fan av Aprilia Pappa har en Aprilia "something"(glemt det,) Finnes bare 14 stykker i hele verden, og bare 1 i norge Aprilia er bra, men Cagiva er jo også veldig bra, så det står vel mellom to gode sykler. Uansett hva du velger blir du nok fornøyd Ville personlig gått for Cagiva bare pga lyden og at den er så tøff Lenke til kommentar
zymor Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 mito så klart. mito går for de første bedre enn rs både orginalt og uplombert + at den er dobbel så rå. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) mito så klart. mito går for de første bedre enn rs både orginalt og uplombert + at den er dobbel så rå. 9172594[/snapback] Tja det er ikke helt sant.. Etter mye testing osv så konkluderes det at de går like bra. Mito har kanskje litt høyere toppfart. Men det er jo uansett to rådeilige italienske motorsykler. Ikke at jeg heller mer mot RS nå, men jeg føler at RS har en litt mer fullført look, på en måte. Den ser litt mer komplett ut/så er det jo rimelig nytt design også, i motsetning til Mito som har gammelt design(selv om det er fortsatt fint). Effectiv: Jeg synes litt motsatt. Føler at Mito har nesten litt mer spinkel lyd, når den står på tomgang. Litt Youtube klipp: Lyden av Cagiva: http://www.youtube.com/watch?v=EDZb8NgsXNE Lyden av RS: Begge to: http://www.youtube.com/watch?v=SA3lFPTDm2s http://www.youtube.com/watch?v=8wL-NIbKkvk Endret 30. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 o.0 da har jeg hørt feil Cagiva Den så prikk lik ut, og lettsykkel det og. Kanskje han hadde endra effektanlegget.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det tar lang tid å få deler til Aprilia ... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Det tar lang tid å få deler til Aprilia ... 9174005[/snapback] Går det noe særlig kjappere til Mito da?.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg vet ikke hvor lang tid det tar med Mito, men antar at det er rundt 2-3 uker? Bestilite en noen låseringer, skiver og "oilseal" til min aprilia nå for en måned siden. Delene har ikke kommet enda. Bestilte fra PM-Salg for 3 uker siden og delene har ikke kommet. Aprilia importøren er veeeldig treig... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 har du slått deg eller? klart velger du mito`n.. den går jævli bra og du får noe nesten ingen andre har. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 har du slått deg eller? klart velger du mito`n.. den går jævli bra og du får noe nesten ingen andre har. 9174948[/snapback] Språket o.0 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 er ikke mitoen 4takt og aprilian 2takt? gjør valget enkelt for min del vertfall.. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Denne er lett. Aprilia Rs selvsagt¨.. Cagiva mito modellen er gammel, og kommer fra en liten produsent som ikke har så mye penger til utvikling. Aprilia Rs er nesten flunkende ny, og Aprilia er up and coming for tiden! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Cagiva mito modellen er gammel, og kommer fra en liten produsent som ikke har så mye penger til utvikling. 9175865[/snapback] Det har kanskje med at det er et meget godt design som funker? Tror ikke Cagiva har dårlig råd akkurat heller. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) døh.. cagiva eier husqvarna.. ikke si at de har lite penger EDIT; De EIDE husky til nylig, BMW har kjøpt de opp.. Enda mer penger.. Fjortispåstander hører ikke hjemme her. anyways, sjekket opp litt og ser ut som mitoen er 2takt og, så da står jeg litt stille på mitt valg vertfall, tror jeg hadde gått for den som har billigst/lettest tilgjengelighet på deler, trim og ekstrautstyr.. http://www.bikez.com/motorcycles/cagiva_mito_125_2007.php http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_rs_125_2007.php her kan du samenligne til du blir grønn.. Endret 30. juli 2007 av r0zie Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) *feilpost Endret 30. juli 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vel, du skal jo uansett ikke normalt kjøre i 120+, så synes det er akkurat samme hva du velger. Synes Aprilia RS 125 har MYE kulere utseende enn Cagivaen. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 har du slått deg eller? klart velger du mito`n.. den går jævli bra og du får noe nesten ingen andre har. 9174948[/snapback] Språket o.0 9175136[/snapback] språket er norsk.. kanskje litt klønete skrivd Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Du vil ikke vente på nye cagiva mito da ? synst den er mye penere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå