Gå til innhold

Handikappede bør ikke fødes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er "handicappet" jeg har et syndrom, så jeg vokser fort, jeg har for sterke senèr(?) og slik... Jeg er på en måte øyehandicappet, jeg trenger GANSKE sjukke briller. (ska fikses snart så jeg får normalt syn igjen antar jeg) Så jeg kan vel regnes som handicappet? Uansett,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
F*** TA HENNE! BRENN HENNE! SKULLE FÅTT SÅ JULING AT HU HADDE BLITT HANDICAPPA SELV! BITCH! GRRR STIKK Å BRENN!

unnskyld språket, men jeg har da blitt nok såret i livet, og at noen sier at jeg ikke "skulle" blitt født, er på grensa til at jeg er illsint, hvorfor kan de ikke bare sparke henne eller noe?

Fint og få det ut :) Kim

EDIT: Tok vekk noen fine banne ord :) og putta resten i skjul

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Ja men det skulle ikke vært lov til og si slik, da kunne vi sagt at *navne hennes* SKA BANKES 24/7" og trykkes i avisa, hu hadde heller ikke likt det...

Jeg var litt sinna...

9174731[/snapback]

Vel, nå snakket hun da vitterlig ikke om folk som vokser unormalt raskt, men heller om personer med handikap som fører til redusert livskvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så eg er ikkje verd livet sjølv om eg ikkje er "perfekt"? FRP bør kaste ho ut av partiet, men eg tviler på at dei gjer det.

(er "ekstremt plattfot" som lækjaren min så fint kallar det, og difor klarer eg ikkje å vandre like mykje som "vanlege folk")

Lenke til kommentar

Off-topic:

Er de idet hele tatt handikappede? Eller er det vi samfunnet som gjør dem til det? Hadde vi lagt til rette for de som har det vanskelig, ville ikke vi behøvd å bruke utrykket handikappet.

On-topic:

Jeg synes man ikke skal gå ut med slike innspill i media og heller holde det for seg selv. Det finnes tross alt en stor del av befolkningen der ute som føler seg "truffet" av slike utspill. Denne gruppen har like stor rett til å komme til denne verden som alle andre

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Selvsagt koster det samfunnet mer enn et friskt barn, men å legge opp til et sorteringssystem ut i fra hvem som tilfører samfunnet mest (eller koster minst) fra fødselen av, er såpass absurd at du skal være langt ute på høyresiden før du presterer å lire av deg noe slikt.

9172417[/snapback]

Hvordan klarer du å plassere et slikt utsagn til høyresiden? Det er da vitterlig kommunister, nasjonalsosialister og andre venstresideideologier som opp gjennom tida både har oppført seg grufullt mot handicappede. På samme måte er det høyresiden som har sloss for at folk skal kunne ha størst mulig personlig frihet, også når det gjelder å føde barn eller ei.

HVA I HELVETE SKJER MED FOLK SOM ENIGE?

9173630[/snapback]

Hva som skjer med dem? Ikke stort annet enn at de er enige, I guess. Ytrings- og meningsfrihet.

F*** TA HENNE! BRENN HENNE! SKULLE FÅTT SÅ JULING AT HU HADDE BLITT HANDICAPPA SELV!  BITCH! GRRR STIKK Å BRENN!

Ja men det skulle ikke vært lov til og si slik, da kunne vi sagt at *navne hennes* SKA BANKES 24/7" og trykkes i avisa, hu hadde heller ikke likt det...

9174731[/snapback]

Ytringsfriheten i en politisk debatt er noe helt annet enn oppfordring til vold :)

Apropos "det skulle ikke vært lov til og si slik", mener du at ytringsfriheten er et onde?

Utsagnet hennes stemmer i det minste med tankegangen til en god del som stemmer på FrP. Det er så ufattelig mye dritt som kommer ut fra den leiren uten at det har vært innom tenkeboksen.

9174769[/snapback]

Men hva kan vi vel egentlig forvente av FRP?

9174782[/snapback]

Til informasjon: Dama står frem og sier at dette er en personlig mening, og ikke har noe med FrP å gjøre.

Jeg vil gjerne at dere forklarer meg et par ting også:

#Hvordan klarer dere å tro at dette er typisk FrP-politikk (vis gjerne til punkter i partiprogrammet)?

#Kommer det virkelig så mye mer dritt fra "den leiren" enn andre leire?

Lenke til kommentar
Selvsagt koster det samfunnet mer enn et friskt barn, men å legge opp til et sorteringssystem ut i fra hvem som tilfører samfunnet mest (eller koster minst) fra fødselen av, er såpass absurd at du skal være langt ute på høyresiden før du presterer å lire av deg noe slikt.

9172417[/snapback]

Hvordan klarer du å plassere et slikt utsagn til høyresiden? Det er da vitterlig kommunister, nasjonalsosialister og andre venstresideideologier som opp gjennom tida både har oppført seg grufullt mot handicappede. På samme måte er det høyresiden som har sloss for at folk skal kunne ha størst mulig personlig frihet, også når det gjelder å føde barn eller ei.

Det er ganske enkelt. Drar du "klar deg selv"-konseptet (ofte referert til som friheten til å velge) langt nok, ender du opp med et system slik det hun foreslår, der alle som ikke er optimalt tilrettelagt for verden enten ikke får bli født, eller avlives etter fødselen.

Kan du ikke bare være moralsk indignert slik som alle andre, i stedet for å prøve å redde moderpartiets ære? :]

Lenke til kommentar
Til informasjon: Dama står frem og sier at dette er en personlig mening, og ikke har noe med FrP å gjøre.

9175080[/snapback]

Problemet er bare at FrP ofte har dette problemet med at enkeltpersoner ytrer sine meninger om hva som er galt i samfunnet.

Gjennom innvandringspolitikken til FrP vil de blant annet:

Frp vil forby turban og hijab

Frp vil innføre språktester av fireåringer

og toppet det hele med å uttale:

– Du trenger ikke å spise norsk mat, for å si det sånn. Men alle må ta inn grunnleggende vestlige verdier som menneskerettigheter, ytringsfrihet, likeverd og likestilling, sier Amundsen. kilde

som i praksis merker alt som ikke er vesten som østen, og at det i østen ikke eksisterer verdier som menneskerettigheter, ytringsfrihet, likeverd og likestilling.

At FrP (eller enkeltpersoner som først uttaler seg på vegne av partiet, men så trekker sin uttalelse fordi den var upoluær) kommer med "Handikappede bør ikke fødes"-utsagn er derfor ikke uforventet.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Det er ganske ondt å lage barn hvis man har en sykdom som er smertefull og arvelig.

9173340[/snapback]

Quoted for truth. :)

9175305[/snapback]

Helt enig!

Moralsk er det faktisk mer, OND, å føde et barn med handikap, enn å ta abort.

Barnet lider, byrde for samfunnet og et "unyttigvesen" på jorden.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...