Gå til innhold

Teaser: Need for Speed ProStreet #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, er de ikke ferdige med NFS enda? nå blir jeg for alvor lei av det! Ikke at noen tvinger meg til å spille de drittspilla, men jeg har mye imot hele bilkulturen, noe som delvis er en smakssak, men også delvis på grunn av miljøet. Man kan si hva man vil om forurensning og klimautslipp, men fomålsløs råning kan ikke på noen måte forsvares på den fronten, og når det hele skal "markedsføres" i et dataspill med tidenes mest ekstreme jallanavn, er det til å spy av.

:sick: Need for Speed :sick:

Lenke til kommentar
Argh, er de ikke ferdige med NFS enda? nå blir jeg for alvor lei av det! Ikke at noen tvinger meg til å spille de drittspilla, men jeg har mye imot hele bilkulturen, noe som delvis er en smakssak, men også delvis på grunn av miljøet. Man kan si hva man vil om forurensning og klimautslipp, men fomålsløs råning kan ikke på noen måte forsvares på den fronten, og når det hele skal "markedsføres" i et dataspill med tidenes mest ekstreme jallanavn, er det til å spy av.

:sick: Need for Speed :sick:

9173936[/snapback]

Smak og behag, har eid en slik gatebil selv før og elsker alt som har med dette å gjøre særlig Drifting. Er flere ting enn biler som forurenser planeten her. Faktisk så er vel fleste gatebiler faktisk mer miljøvennlig enn familiefarens firhjulstrekker vanligvis ;)

Lenke til kommentar

Smak og behag, har eid en slik gatebil selv før og elsker alt som har med dette å gjøre særlig Drifting. Er flere ting enn biler som forurenser planeten her. Faktisk så er vel fleste gatebiler faktisk mer miljøvennlig enn familiefarens firhjulstrekker vanligvis ;)

9174186[/snapback]

Problemet med need for speed, er at fokuset ligger 100% på hvor "kult" det er å være pappagutt og ha gatebil, og miljøet rundt. Det blir for dumt. Sett fokuset på bilkjøringa, ikke sirkuset rundt.

Hadde vært utrolig kult hvis de hadde tatt med slik røyk i spillet

Røyken er faktisk så bra ingame, det ser helt fantastisk ut. bare se på stageshowet på gamespot hvis du ikke tror meg:

(let nedover i listen til du finner Need for Speed ProStreet Stage Demo)

http://e3.gamespot.com/videos.html?tag=event_nav;videos

Lenke til kommentar
Pappagutt ? Greitnok hvis du har møtt noen klyser men jeg kjenner ingen som får slike biler spandert av foreldrene. Hva slags foreldre vil gi ungene en livsfarlig bil å kjøre ?  :nei:

9174845[/snapback]

Ikke ta det personlig, jeg snakker om karakterene i most wanted/carbon osv, ikke ekte folk :p

Lenke til kommentar

9174186[/snapback]

Problemet med need for speed, er at fokuset ligger 100% på hvor "kult" det er å være pappagutt og ha gatebil, og miljøet rundt. Det blir for dumt. Sett fokuset på bilkjøringa, ikke sirkuset rundt.

Hadde vært utrolig kult hvis de hadde tatt med slik røyk i spillet

Røyken er faktisk så bra ingame, det ser helt fantastisk ut. bare se på stageshowet på gamespot hvis du ikke tror meg:

(let nedover i listen til du finner Need for Speed ProStreet Stage Demo)

http://e3.gamespot.com/videos.html?tag=event_nav;videos

9174613[/snapback]

Røyken var jo fantastisk :w00t: Fikk faktisk veldig lyst til å spille det nå :D

Også er jeg glad for at purken ikke er med mer :p

Lenke til kommentar
Røyken var jo fantastisk  :w00t: Fikk faktisk veldig lyst til å spille det nå :D

Også er jeg glad for at purken ikke er med mer :p

9174964[/snapback]

Hvorfor det? Å kjøre fra purken har jo alltid vært hensikten med de eldre NFS spillene, så at de kutter ut det gjør bare spillet enda værre synes jeg. Spillet faller bare lengre og lengre bort fra det som var selve hensikten med NFS spillene. Og for all del så håper jeg ikke at driftefysikken blir like ræva som på carbon. Men røyken virket bra, spørs bare hvordan selve spillet er, og at de ikke overdriver røykbruken.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg leste nettopp:

Avean - (2007-07-30 20:23)

Pappagutt ? Greitnok hvis du har møtt noen klyser men jeg kjenner ingen som får slike biler spandert av foreldrene. Hva slags foreldre vil gi ungene en livsfarlig bil å kjøre ?

Jeg personlig vil påstå at en ny bmw M3 er mye tryggere å kjøre enn eks en gammel opel astra 92mod

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...