Christian Nokling Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg skulle skifte ram, så glemte jeg og ta av strømen når jeg skiftet, når brikken var på plass så så jeg det, og tok av med en gang. Når jeg da skulle ta på bryter bak på pc, så slo den seg direkte på uten at skjermen kom på. Har jeg ødelagt ramen?? Eller :o Har jeg ødelagt Hovedkortet?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Høres det ut som PC'en booter som den skal? Dvs. at harddisken jobber som når operativsystemet lastes? Hvis den gjør det, så er det nok skjermkortet, skjermen eller skjermkabelen som er defekt. Det behøver ikke være som en følge av at du glemte å ta ut strømkabelen. Sikker på at skjermens strømkabel sitter ordentlig i både støpsel og i skjermen? Er skjermen på? Prøv med en annen kabel og evt. ett annet skjermkort hvis mulig. Lenke til kommentar
Christian Nokling Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg hadde også skiftet nettverkskort. Da jeg tok dette ut startet maskinen fint. Men kommer meg ikke på nett på den maskinen. Noen som har et forslag til kjøp av nettverkskort som funker med XP???? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Dette kortet bør virke da det støtter Windows 2000. Windows XP er som kjent hovedsaklig Windows 2000 med masse sminke. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=21&s=pl Lenke til kommentar
Christian Nokling Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hva med elkjop sine Belkin nettverks kort ?? Funker di?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva med elkjop sine Belkin nettverks kort ?? Funker di?? Det vet jeg ikke noe om. Uansett bør man ikke kjøpe datautstyr på Elkjøp. Hold deg til spesialiserte dataforhandlere (som kun driver med datautstyr, slik som Komplett, PSData og sånn). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå