POHOLM Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei. Skal begynne på sivilingeniørstudier innenfor marinteknisk til høsten. Skal derfor kjøpe meg en pc som er lett å ha med seg på forelesninger, men som samtidlig må være ganske kraftig. Bruk av auto-cad osv. vil sikkert bli en del brukt. Har sett på en pc som jeg synes virker ok. HP pavilion tx 1040ea Er det noen som har noen erfaringer med denne, eller evt. andre tips til pc'er som er forholdsvis små og kraftige. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det NTNU, får du jo tilbud om en god PC som i tillegg er sponsa 2-3k? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Pris? Dell XPS m1330 er jo forholdvis liten og kraftig.. Lenke til kommentar
POHOLM Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 NTNU ja, okey takk. Skal sjekke dette=) Tenkte vell rundt 10 000 for å få noe som var ganske bra. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Om du skal ha en lett 14" med Vista, office og høy ytelse tror jeg ikke du finner noe bedre enn Dell630 (til prisen). Den virker som om den passer til kravene dine ihvertfall =) Dell XPS m1330 er nok en bedre PC totalt sett (mest pga den lavere vekten) - men med tilbudet fra NTNU er det en _vesentlig_ lavere pris.. Mer info: http://www.ntnu.no/adm/it/student-pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå