Gå til innhold

Hjem fra nachspiel


si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på slike bilder, og annet søppel man finner på MySpace, Piczo og slike sider.

9176809[/snapback]

 

Du har hengt deg opp i røde Converse sko, men bildet fremviser mer enn det og jeg tenker da på bakgrunnet og skyggen. Uansett er det å karakterisere et bilde som søppel her på billeddkritikken usmakelig og uverdig.

Lenke til kommentar

Jeg karakteriserte ikke bildet som søppel, men jeg skrev at jeg syntes det var kjedelig. Jeg skrev også at grunnen til at jeg ikke likte bildet var at det fikk meg til å tenke på slikt søppel som jeg postet et eksempel av. Jeg har heller ikke hengt meg opp i skoene, men de var det første jeg la merke til. Kom ikke og si at de ikke fremhevet. Bildet trådstarter ønsket kritikk på er ikke direkte et dårlig bilde, men jeg fant det kjedelig og det gav meg lite. Hvis dere ikke klarer å absorbere denne informasjonen henviser jeg dere til min signatur, og avslutter med dette debatten fra min side.

 

God natt.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar
Hvis dere ikke klarer å absorbere denne informasjonen henviser jeg dere til min signatur, og avslutter med dette debatten fra min side.

 

God natt.

9177517[/snapback]

 

 

Enig! Smaken er som kjent som baken, delt (nå får jeg snart en bunke aviser i trynet)! Trådstarter er nok ikke vonbråten over at ikke alle liker bildet! Slik er det bare! Og det er det som er fint med kunst!

Lenke til kommentar
Jeg karakteriserte ikke bildet som søppel, men jeg skrev at jeg syntes det var kjedelig. Jeg skrev også at grunnen til at jeg ikke likte bildet var at det fikk meg til å tenke på slikt søppel som jeg postet et eksempel av. Jeg har heller ikke hengt meg opp i skoene, men de var det første jeg la merke til. Kom ikke og si at de ikke fremhevet. Bildet trådstarter ønsket kritikk på er ikke direkte et dårlig bilde, men jeg fant det kjedelig og det gav meg lite. Hvis dere ikke klarer å absorbere denne informasjonen henviser jeg dere til min signatur, og avslutter med dette debatten fra min side.

 

God natt.

9177517[/snapback]

 

Sorry, da har jeg misforstått.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke vonbråten på noen måte, nei :) Det at bildet gir deg en subjektiv assossiasjon synes jeg er en helt legitim grunn til å like eller mislike det. Det er jo slik bilder kommuniserer, ved å fremkalle stemninger og assossiasjoner. Dersom du får en assossiasjon, spiller det ingen rolle om det var det som var meningen eller ikke fra fotografens side. Men jeg er selvsagt glad for at en del av dere liker det også, da!

 

Jeg hadde egentlig forventet mye teknisk kritikk, synes det er kjempefint at folk skjønner poenget og kommenterer motiv og idè. Takk folkens!

Lenke til kommentar

@autoxave - ingen årsak :)

Jeg er ikke vonbråten på noen måte, nei :) Det at bildet gir deg en subjektiv assossiasjon synes jeg er en helt legitim grunn til å like eller mislike det. Det er jo slik bilder kommuniserer, ved å fremkalle stemninger og assossiasjoner. Dersom du får en assossiasjon, spiller det ingen rolle om det var det som var meningen eller ikke fra fotografens side. Men jeg er selvsagt glad for at en del av dere liker det også, da!

Anse det som suksess at jeg ikke likte bildet fordi du klarte jo å provosere meg med det ;)

Endret av contaminated
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...