Gå til innhold

Hjem fra nachspiel


si

Anbefalte innlegg

Når jeg har rusla aleine hjem fra byen om natta så finner jeg ofte veldig mange bilder av føttene mine på kameraet mitt når jeg våkner.

 

Kombinasjonen lite lys/mye promille gir jo ikke så skarpe bilder, men dette synes jeg faktisk var litt søtt:

 

post-135133-1185796083_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var et stilig og orginalt bilde. Det er fine kontraster med mørk bakgrunn og røde sko. Skyggen på bakken gir en fin balanse til bildet. Det at det er uskarpt ville jeg ha gitt en rimelig lang en i, det gjør ingenting for dette bildet. Ville kanskje ha blitt for "sterilt" hvis det hadde vært skarpt.

Lenke til kommentar

Ja, skyggen er interresant og da jeg så den fikk den meg til å tenke på hvordan fotografen sto når bildet ble tatt og hvor lyset kom fra. Allikevel mener jeg at bildet blir alt for klisjé grunnet skoene. Jeg har ingenting mot Converse, det er bare blitt en ukultur blant fjortiser å ta bilder av sine føtter med Cons på. I dette tilfellet var det kanskje et sammentreff, men det var nok til at jeg ikke likte det.

Lenke til kommentar

Oi, her var det kommet tilbakemeldinger gitt! Takk! :)

 

Ja, jeg syntes du skal ta en remake, i edru tilstand

 

Det kan jeg gjøre, neste gang jeg vandrer i regnet nattestid. Men akkurat nå har kjæresten tatt det ordentlige kameraet med på ferie, det jeg brukte her kan jeg ikke stille iso'en på en gang. Og jeg tror febertermometeret mitt har større skjerm.

 

Bilder av Converse og stripete sokker ser jeg overalt.

 

Det har jeg faktisk aldri sett, men jeg vanker jo ikke så mye i fjortismiljøer. Men jeg ser absolutt poenget når du sier det, det er et ganske overhypa merke, så det tar litt fokus. Men jeg har flere røde sko jeg, så kan jo prøve noen andre neste gang!

 

La du i det hele tatt merke til skyggen, som for meg gjorde hele bildet?

 

Ja, det var derfor jeg ikke kunne bruke blits, så da ble det lang lukkertid og uskarpt.

 

Ville kanskje ha blitt for "sterilt" hvis det hadde vært skarpt.

 

Litt enig, det var vel omtrent sånn jeg så omgivelsene der og da...men litegrann skarpere burde det vært.

 

Takk folkens:)

Lenke til kommentar

"Bilder av Converse og stripete sokker ser jeg overalt." - har heller aldri jeg sett...!

 

Jeg liker bildet! Neste gang, prøv med høyhelte finsko, gjerne røde.. kanskje det kan bli kult...

 

Pokker, nå fikk jeg enda mer lyst til å kjøpe kamera og begynne å fotografere! Bare så synd jeg stinker på foto :)

Lenke til kommentar

Hahaha, på høye hæler beveger beveger jeg meg akkurat som en nyfødt elg. Tviler på at bildene hadde blitt særlig mye skarpere da!

 

Jeg er newbie i digitalfoto jeg også, og har ingenting fancy utstyr. Det er jo meningen at det skal være gøy! Kjøp et kamera og sett i gang!

Lenke til kommentar
Hahaha, på høye hæler beveger beveger jeg meg akkurat som en nyfødt elg. Tviler på at bildene hadde blitt særlig mye skarpere da!

 

Jeg er newbie i digitalfoto jeg også, og har ingenting fancy utstyr. Det er jo meningen at det skal være gøy! Kjøp et kamera og sett i gang!

9175951[/snapback]

 

Jeg kommer nok til å gjøre det om ikke lenge! Kanskje jeg poster bilde av MEG i konas røde høyhæler.... DET må vel kunne kvalifiseres som kunst!

Lenke til kommentar

At bildet var uskarpt ga det en artig effekt. Jeg greier ikke helt å finne ut hvor jeg skal feste blikket, noe som gjør meg en smule svimmel. Trådstarter var sikkert ikke helt stø på beina da han tuslet hjemover heller, så det gjør jo bare at bildet forteller enda mer om seg selv. :p

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har ingenting mot Converse som merkevare. Jeg kunne sikkert ha funnet på å gått i et par selv, ettersom jeg bruker et par Vans selv. Poenget mitt er at jeg har sett bilder av Converse og stripete strømper tusen ganger i folks avatar, og et et hvert bilde som får meg til å tenke på en den verste stereotypen av en degenerert subkultur er et bilde jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Du burde feste det i taket :p Siden det er tatt nedover mener jeg. Vil sikkert bli kult :p Ha det over senga :p

 

Kult bilde hvertfall :)

 

Har forresten heller aldri sett bilder av Converse-sko og sokker :p eller Converse-sko for den saks skyld, men mindre jeg kikket på en nettbutikk som solgte de så klart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...