Nuffern Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Etter å ha installert noen kodeker på maskinen får jeg ikke lenger WMP til å fungere. Installerte en av nimo-pakkene ved en feiltagelse to ganger. Når jeg starter WMP vil den ikke spille av noe som helst. Hverken MP3, avi, mpg, CD-er - det eneste som skjer er at jeg får en feilmelding og wmp lukkes. Feilmeldingen sier ikke noe annet enn at det har oppstått en feil. Prøvde å oppgradere til WMP 9, men det ble ikke bedre. Hva kan jeg gjøre? Er det mulig å avinstallere WMP for så å installere det på nytt? Virker som om det er en intregrert del av XP.. - Nuffern Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 prøv å sett inn windows cd'en og trykk på reparer kan hende hjelper... ellers den beste måten men også den dumeste 8) format c: :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Last ned IE6 igjen og prøv å reinstaller det. Velg at du vil installere WMP på nytt.. kanskje...... Forresten, last ned WinAmp3 og sjekk om du kan se filmer der. Det brukes nemlig WMP i sin avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå