Propaganda Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Husker for lenge siden at det alltid var snakk om at man måtte la mobilen ligge i minst så og så manger timer før man i det hele tatt skrudde den på, hvis ikke ville man merke dette på batteriet i senere tid. Stemmer dette? Mvh en som trenger å ringe nåååå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Etter min erfaring har det ikke noe å si. Når jeg fekk min første mobil så ladet jeg den til halvfullt batteri og stakk i selskap. Hadde aldri noen problemer med denne telefonen og jeg brukte den i 3 år. Men nå er ikke jeg noen ekspert innen dette temaet så jeg skal ikke si om du kan ringe trygt nå eller ikke. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dette er omtalt i Ofte stilte spørsmål tråden her på forumet. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Dette er omtalt i Ofte stilte spørsmål tråden her på forumet. 9177220[/snapback] Anbefaler trådstarter å lese den tråden, denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg