Gå til innhold

Bioshock tråden/første anmeldelse er her!

Anbefalte innlegg

Bioshock virker knallfett. Elsker den Art Deco-inspirerte kunstretningen og den dystopiske atmosfæren. Har med vilje unngått å lese så mye om spillet hittil, for jeg har lyst til å bli tatt på senga. Nå som jeg ser hvor god mottakelse det har fått, så blir jeg påminnet at jeg snart må skaffe meg en Xbox 360. Faen, dette blir digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser utrolig bra ut detta, men er det noen som vet hvorfor det ikke kommer på PS3. Skal nok ha 360 versjonen selv om jeg helt sikkert har kraftig nok PC til å kjøre dette på maks. :love:

9173617[/snapback]

Enten så har dette vært i utvikling før ps3 maskinen kom, (som sånn condemned og Saints Row)

Elr så har sikkert MS vært ute med litt lørdagsgodt.

Dette er bare noe jeg trur

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det ble vel annonsert på E3-konfernsen i fjor (muligens det var X06) at spillet ble eksklusivt på MS-platformer, og dermed anntar vi at MS åpnet pengeboken. Men vi vet egentlig ikke noe, og det kan godt hende Irrational Games rett og slett kun har valgt X360 på samme måte som Square har valgt ps3 for FF13. Take 2, som eier Irrational Games har ofte utgitt/utviklet spill kun for en plattform, så det er ikke uhørt heller....

Lenke til kommentar

Dette er et spill som skal inn i samlingen. Likte systemshock godt så får håpe dette blir noe av samme ulla.

*Snip*

It's not:

- About killing kids.

Synes de hadde små jenter med som styrte de store blikkboksene i en video. Måtte bare reagere litt, siden jeg tror man må drepe et par unger der. Får bare håpe dette ikke er et "liten-og-skummel-jente-fenomen" alá The Ring, F.E.A.R, Prey osv. Da vil jeg bli dypt skuffa..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...