andir Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bioshock virker knallfett. Elsker den Art Deco-inspirerte kunstretningen og den dystopiske atmosfæren. Har med vilje unngått å lese så mye om spillet hittil, for jeg har lyst til å bli tatt på senga. Nå som jeg ser hvor god mottakelse det har fått, så blir jeg påminnet at jeg snart må skaffe meg en Xbox 360. Faen, dette blir digg. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser utrolig bra ut detta, men er det noen som vet hvorfor det ikke kommer på PS3. Skal nok ha 360 versjonen selv om jeg helt sikkert har kraftig nok PC til å kjøre dette på maks. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser utrolig bra ut detta, men er det noen som vet hvorfor det ikke kommer på PS3. Skal nok ha 360 versjonen selv om jeg helt sikkert har kraftig nok PC til å kjøre dette på maks. 9173617[/snapback] Enten så har dette vært i utvikling før ps3 maskinen kom, (som sånn condemned og Saints Row) Elr så har sikkert MS vært ute med litt lørdagsgodt. Dette er bare noe jeg trur Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 I starten var det annonsert også til PS3, men mulig MS betalte litt for å få det Vista/360 eksklusivt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 men mulig MS betalte litt for å få det Vista/360 eksklusivt. Også mulig at de bare droppet en PS3 versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det ble vel annonsert på E3-konfernsen i fjor (muligens det var X06) at spillet ble eksklusivt på MS-platformer, og dermed anntar vi at MS åpnet pengeboken. Men vi vet egentlig ikke noe, og det kan godt hende Irrational Games rett og slett kun har valgt X360 på samme måte som Square har valgt ps3 for FF13. Take 2, som eier Irrational Games har ofte utgitt/utviklet spill kun for en plattform, så det er ikke uhørt heller.... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dette er et spill som skal inn i samlingen. Likte systemshock godt så får håpe dette blir noe av samme ulla. *Snip*It's not: - About killing kids. Synes de hadde små jenter med som styrte de store blikkboksene i en video. Måtte bare reagere litt, siden jeg tror man må drepe et par unger der. Får bare håpe dette ikke er et "liten-og-skummel-jente-fenomen" alá The Ring, F.E.A.R, Prey osv. Da vil jeg bli dypt skuffa.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg tipper det er en blanding av flere ting. -Microsoft vet å sikre seg gode titler. -UE3 var ikke oppe og gikk på PS3 da de jobber med teknologien -De ville satse på én konsollplatform, for så å la et annet team ta seg av PC versionen. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nice, ser veldig fram til å spille Bioshock. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 GOTY for meg. Alle ander spill virker så trivielle og low-brow i forhold. Bortsett fra STALKER og kanskje Mass Effect. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mass Effect, GTA IV, Bioshock og Halo 3 er de definitive høydepunktene for meg på flere år. Alle ligger på en delt førsteplass, ettersom hvert spill fyller hver sin "rolle" i spillbiblioteket. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 At en demo kommer om kort tid kan jo bety om to måneder, når det er snakk om Xbox Live.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Gode nyheter, og var nok til at jeg nå la inn pre-order hos absoluttspill.no. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Woah. Eneste spillet som har klart dette før er Halo 2... Edit: Hvis det er snakk om UK ihvertfall. What? Bild Endret 30. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sendte mail til Absoluttspill ang. den spesial utgaven av BioShock. Har ikke fått noe svar da Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Sendte mail til Absoluttspill ang. den spesial utgaven av BioShock. Har ikke fått noe svar da 9176272[/snapback] Hold oss oppdatert. Det er uten tvil den beste CE pakken jeg har sett. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg prøver og sikle men går ikke bra vannfysikk skal dem ha 9172353[/snapback] gå og legg deg.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Står at den kommer til norge: http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dette blir spennende - men det blir det også å med. Crysis, Haze, Assassins Creed, Call of Duty 4 bare for å nevne noen andre titler som kan bli spennende i høst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå